نماز جمعه در قزوین و برخی مناطق استان برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3881882
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
فردا؛

نماز جمعه در قزوین و برخی مناطق استان برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری قزوین ائمه جمعه استان قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و طبق اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نماز جمعه فردا ۹ اسفندماه در شهر قزوین برگزار نمی‌شود.

نماز جمعه در قزوین و برخی مناطق استان برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان‌نژاد رئیس شورای سیاستگذاری قزوین ائمه جمعه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و طبق اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نماز جمعه فردا ۹ اسفندماه در شهر قزوین برگزار نمی‌شود.

وی افزود: همچنین نماز جمعه در شهرها و مناطق شال، ضیاآباد، سگزآباد، اقبالیه، بوئین‌زهرا، دشتابی، دانسفهان و محمودآباد هم لغو شده و فردا برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در بقیه شهرها و مناطق استان نماز جمعه برقرار است، گفت: طبق دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در صورت صلاحدید استان‌ها می‌توانند بر حسب ضرورت نماز جمعه را برگزار نکنند، با این حال اگر اطلاعیه جدیدی در خصوص لغو برگزاری نماز جمعه به دست ما برسد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام دهقان‌نژاد با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا در محل برگزاری نماز جمعه عنوان کرد: سم‌پاشی محل برگزاری نمازجمعه در قزوین و دیگر شهرهای استان انجام شده است، همچنین طبق دستورالعمل ارسال شده از سوی وزارت بهداشت تلاش می‌شود مسائل و توصیه‌های بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پایان با بیان اینکه به نمازگزاران توصیه می‌شود با یکدیگر دست ندهند، خاطرنشان کرد: در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود بروشورهایی در خصوص توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا بین نمازگزاران توزیع خواهد شد، همچنین تلاش خواهد شد خطبه‌های نماز جمعه به صورت کوتاه و مختصر توسط ائمه جمعه استان بیان شود.

انتهای پیام
captcha