افزایش مبتلایان به کرونا ویروس به 139 نفر
کد خبر: 3881632
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

افزایش مبتلایان به کرونا ویروس به 139 نفر

سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش شمار مبتلا شدگان به کرونا به 139 نفر خبر داد.

افزایش مبتلایان به کرونا ویروس به 139 نفر/ 19 نفر تا کنون فوت کرده‌اندبه گزارش ایکنا؛ کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در ایران به ۱۳۹ نفر خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای قطعی ۴۴ نفر به کرونا، تایید شده است که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمانشاه، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.

مدیرکل اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: از این ۴۴ نفر جدید چهار نفر فوت کردند که در مجموع شمار جانباختگان به ۱۹ نفر افزایش یافت.

جهانپور همچنین از افزایش آزمایشگاه تشخیص کرونا خبر داد و گفت: نمونه‌های آزمایشگاهی تا کنون در هفت آزمایشگاه مرجع بررسی می‌شد، تا پایان این هفته شمار آزمایشگاه‌ها به ۱۵ می‌رسد و امیدواریم ظرف هفته آینده این تعداد به ۲۲ آزمایشگاه مرجع برای تشخصی کووید ۱۹ برسد تا پاسخگویی به مردم سریعتر انجام می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha