کرونا سبب فراموش کردن بیماران نیازمند به خون نشود
کد خبر: 3881598
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
درخواست سخنگوی سازمان انتقال خون؛

کرونا سبب فراموش کردن بیماران نیازمند به خون نشود

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مردم شریف کشور نباید به دلیل فضای روانی که در اثر شیوع کرونا به ایران ایجاد شده، اهدای خون را که تنها درمان بیماران نیازمند به خون است فراموش کنند.

کرونا سبب فراموش کردن بیماران نیازمند به خون نشودبه گزارش ایکنا، بشیر حاجی‌بیگی، سخنگوی سازمان انتقال خون کشور، با اینکه نیاز به خون همیشگی است، گفت: مردم شریف کشور نباید به دلیل فضای روانی که در اثر شیوع کرونا ایجاد شده، اهدای خون را فراموش کنند.
 
وی اظهار کرد: موج‌های بیماری مقطعی است و به زودی این موج نیز مانند دیگر بیماری‌ها مهار خواهد شد، اما نگذاریم جو روانی آن آسیب‌های بیشتری بر جامعه تحمیل کند.

حاجی‌بیگی با اشاره به اهمیت همدلی و یاری‌رسانی مردم برای مهار این موج بیماری و رعایت دقیق ضوابط و ملاحظات پیشگیرانه، گفت: روز‌های زمستان و در پی آن بهار و تعطیلات عید نوروز همیشه اهدای خون را در اولویت دوم قرار می‌دهد و امروز این موج بیماری نیز می‌تواند سبب کاهش بیشتر اهدای خون شود. به همین سبب از شهروندان دعوت می‌کنیم در صورت سلامتی و داشتن شرایط اهدای خون، اهدای خون را در اولویت‌ قرار دهند.

سخنگوی سازمان انتقال خون برای همه هموطنان آرزوی سلامتی و برای بیماران آرزوی بهبودی و از اهداکنندگانی که در این شرایط علاوه بر سلامت خود به فکر سلامت بیماران نیازمند به خون هستند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام
captcha