«رسم انتخاب» را در قاب شبکه قرآن سیما بیاموزیم
کد خبر: 3881593
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

«رسم انتخاب» را در قاب شبکه قرآن سیما بیاموزیم

برنامه «رسم انتخاب» این روزها با هدف آموزش موضوعاتی درباره مسئله ازدواج از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ برنامه تلویزیونی «رسم انتخاب» با هدف آموزش موضوعاتی درباره مسئله ازدواج و انتخاب صحیح، از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. مدت زمان هر برنامه 20 تا 25 دقیقه و در هفت قسمت تولید شده است.

تاکنون دو قسمت از رسم انتخاب با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد برمایی، پخش شده است. پنج برنامه باقیمانده نیز جمعه‌ ساعت 16:40 و شنبه تا سه‌شنبه هفته آتی ساعت 17:05 به روی آنتن شبکه قرآن سیما خواهد رفت.

مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی جهاد دانشگاهی (مبین) با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد امیرکبیر، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در تولید این برنامه مشارکت داشتند. جواد نصیری و احمدرضا مرادی نیز تهیه‌کننده رسم انتخاب هستند.

برمایی، کارشناس برنامه رسم انتخاب در پنج جلسه مجزا با حضور حدود 400 دانشجوی پسر و دختر که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند، کارگاه آموزشی رسم انتخاب را برگزار کرده است.

توانمندسازی فرهنگی دانشجویان در راستای سبک زندگی اسلامی، آگاهی‌بخشی درباره مدیریت صحیح ارتباطات دختر و پسر و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت فراگیری آموزه‌های لازم پیش از ازدواج ازجمله اهداف اصلی در تولید این برنامه است.

انتهای پیام
captcha