اختصاص اعتبار به موسسات فرهنگی قرآنی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3881252
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

اختصاص اعتبار به موسسات فرهنگی قرآنی خراسان‌جنوبی

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت خراسان‌جنوبی گفت: باتوجه به انعقاد تفاهم نامه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان با اتحادیه تشکل‌های قران و عترت کشور، مبلغ صد میلیون ریال به حساب موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان واریز شد.

اختصاص اعتبار به موسسات فرهنگی قرآنی خراسان‌جنوبیلیلا پرویزی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت خراسان‌جنوبی به منظور حمایت از فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان صد میلیون ریال به حساب موسسات مذکور واریز کرد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند ادامه داد: این مبلغ با رایزنی با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و از محل اعتبارات موضوع اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی براساس مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای دوره‌های آموزش عمومی قرائت و تجوید نوجوانان و جوانان، ترجمه و مفاهیم، آموزش عمومی قرآن کریم، تربیت مربی و معلم عمومی قرآن و تربیت مدرس و آموزش مربی حفظ قرآن کریم اختصاص یافت.

پرویزی یادآور شد: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات قرآنی امکان حمایت بسیار ناچیز است که توجه بیشتر مسئولین را در این حوزه خواستاریم.

انتهای پیام
captcha