افتتاح طرح قرآنی شهید «سجاد شاه‌سنایی» در اصفهان
کد خبر: 3880630
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

افتتاح طرح قرآنی شهید «سجاد شاه‌سنایی» در اصفهان

کلاس‌های طرح قرآنی به نام شهید «سجاد شاه‌سنایی» در مؤسسه سابقون اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآن و عترت سابقون استان اصفهان، طرح قرآنی شهید «سجاد شاه‌سنایی» را ویژه دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم مقطع ابتدایی برگزار می‌کند.

سیدعلی روح‌الامینی، مدیر مؤسسه قرآنی سابقون گفت: این طرح قرآنی به نوعی برنامه‌ریزی شده است که دانش‌آموزان پس از ثبت‌نام به مرحله ارزیابی وارد شده و بر اساس ملاک‌های سنجش و استعدایابی، مهارت‌های آنان در زمینه قرائت، حفظ و ... شناسایی خواهد شد. دانش‌آموزان پایه ششم تحصیلی به مدت یک‌سال و پایه پنجم تحصیلی طی دو سال ارزیابی می‌شوند و در این مدت، مؤسسه دوره‌های آموزشی متنوعی را ارائه می‌کند.

در این طرح شرکت‌کنندگان با رشته‌های حفظ، صوت و لحن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، مفاهیم قرآن با محوریت تربیتی آشنا می‌شوند. این دوره آموزشی پیش از این قرار بود از سوم اسفندماه برگزار شود، اما به دلیل انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

طی برنامه‌ریزی صورت گرفته، طرح قرآنی مؤسسه سابقون استان اصفهان هر بار به نام یک شهید نام‌گذاری می‌شود که این دوره به یاد شهید «سجاد شاه‌سنایی» است.

این دوره به صورت نیمه حضوری به زودی آغاز و تا خردادماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سابقون در اصفهان، خیابان آتشگاه، خیابان وحدت، ساختمان حب‌الائمه‌(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha