وقف دارالقرآن اهل بیت(ع) عامل ماندگاری‌اش خواهد شد
کد خبر: 3880159
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
امام‌جمعه شهرستان خمینی‌شهر:

وقف دارالقرآن اهل بیت(ع) عامل ماندگاری‌اش خواهد شد

آیت‌الله موسوی، امام جمعه خمینی‌شهر گفت: وقف مؤسسه دارالقرآن اهل بیت به آستان قدس رضوی، آن را ماندگار کرد.

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله سیدمحمد موسوی، امام جمعه خمینی‌شهر روزگذشته، سی‌ام بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: همه ایرانیان ارادتمند حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) هستند از جمله مردم ولایت‌مدار شهرستان خمینی‌شهر که ارادت خود را با بزرگترین وقف قرآنی آستان قدس رضوی به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) از جمله امام هشتم اعلام کردند. می‌توان به بزرگترین وقف قرآنی آستان قدس رضوی که اخیرا انجام شد، وقف مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر اشاره کرد که با این وقف، مؤسسه ماندگار خواهد شد.

وی با بیان ظرفیت‌های شهرستان خمینی‌شهر افزود: شهرستان خمینی‌شهر ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید این ظرفیت‌ها معرفی شود. مردم این شهرستان مردمی متدین، ولایت‌مدار، با غیرت و با بصیرت هستند. این شهرستان با تقدیم 2300 شهید به کشور عزیزمان حضور گسترده خود در نبرد حق علیه باطل را به نمایش گذاشته است.

آیت الله موسوی، علاقه به اهل‌بیت(ع) و داشتن جلسات و مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر را سرمایه‌های این شهرستان دانست و فرمود: وجود دارالقرآن اهل‌بیت به عنوان یکی از بزرگترین دارالقرآن‌های کشور در این شهرستان و وقف این مؤسسه به عنوان بزرگترین وقف قرآنی آستان قدس رضوی از جمله سرمایه‌های نفیس، ارزشمند و کمیاب است که با این اوصاف جامعه باید بداند خمینی‌شهر، شهر گلستان و بوستان محمدی(ص) است.

وی پایگاه نماز جمعه را پایگاه وحدت و یکی از اهداف آن را تعمیق وحدت در میان اقشار مختلف جامعه و مسئولان شهرستان خواند و با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین امر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است؛ لذا هجمه سنگین دشمن درصدد کم رنگ کردن انتخابات است که از سوی رسانه‌های بیگانه انتخابات را به انتخابات نمایشی متهم می‌کنند، بنابر این دشمنان از حضور مردم در انتخابات می‌ترسند و ان شاالله انتخابات مجلس یازدهم که نماد مردم‌سالاری دینی و آزمونی بزرگ است باشکوه و عظمت خود در این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

آیت الله موسوی خاطرنشان کرد: یادمان باشد در دوران طاغوت تصمیم‌گیرنده شخص شاه بود؛ اما اکنون همه ارکان حکومت حتی با واسطه به دست خود مردم انتخاب می‌شوند که شکرانه این نعمت الهی شرکت گسترده در انتخابات است و با حضوری چشمگیر دشمن را همچون گذشته ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha