شرکت در انتخابات خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان خواهد بود
کد خبر: 3880067
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

شرکت در انتخابات خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان خواهد بود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات و اعتقاد به نظام خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان خواهد بود، گفت: مردم باید با انتخاب افراد اصلح در انتخابات و داشتن شناخت کافی از نامزدها، کسانی را به مجلس بفرستند که بتوان سرنوشت مردم را به آنها بسپارند

شرکت در انتخابات خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان خواهد بودفرزان قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ‌برای شرکت در انتخابات تاکید رهبری، حجت را برای همگان تمام کرد، یعنی اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر ایرانی است.

وی ادامه داد: این اصل بدیهی است که افراد باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، اما رسانه‌های خارجی تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید کنند و از هرگونه تلاش‌های غیر اخلاقی هم پرهیز نمی‌کنند.

قالیچی، اظهار کرد: ‌دشمنان و رسانه‌های خارجی تلاش می‌کنند تا دستاوردهای بزرگ انقلاب را کوچک نشان دهند و کاستی‌ها را بزرگ کنند، این در حالی است که به رغم هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌ها پیشرفت‌های خوبی در این کشور صورت گرفته است که باید بیان شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: ‌اصلی‌ترین پشتوانه نظام مردم است و در طول این سال‌ها نظام نیز مردم سالاری دینی را به خوبی به نمایش گذاشته است، اما دشمنان تلاش می‌کنند مردم را دلسرد کنند تا پشت نظام خالی شود و ملت از صف انقلاب جدا شود.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن نظام مردم را ناامید کنند تا در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، اما مردم نیز هر بار در طول سال‌های انقلاب با شرکت گسترده خود در انتخابات نظام را بیمه می‌کنند.

قالیچی ادامه داد: ‌شرکت مردم در انتخابات و اعتقاد به نظام خط بطلانی خواهد بود بر اهداف شوم دشمنان، منتهی مردم نیز باید با انتخاب افراد اصلح در انتخابات و داشتن شناخت کافی از نامزدها، کسانی را به مجلس بفرستند که بتوان سرنوشت مردم را به آنها بسپارند

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان‌شرقی همچنین تاکید کرد: سرنوشت مردم با انتخابات گره خورده و انتخاب افراد اصلح و کاربلد تاثیرگذارترین اقدام در تقویت جایگاه نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha