کتاب «وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی» منتشر می‌شود
کد خبر: 3879943
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

کتاب «وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی» منتشر می‌شود

کتاب «ستارگان3: وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت انتشارات شبنما، چاپ و منتشر می‌شود.

امید طاهرنژاد، مدیرمسئول انتشارات شبنما در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با بیان این مطلب، گفت: اولین بار وصیت‌نامه سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده وقت سپاه سرافراز قدس در شب چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران قرائت شد.

وی ادامه داد: البته جنبه عمومی وصیت‌نامه حاج قاسم که خطاب آن عامه افراد جامعه و جهان اسلام است در شب چهلم شهادت ایشان قرائت شد و این در حالی است که وصیت‌نامه سردار سلیمانی بسیار بیشتر از مطالب قرائت شده است و غیر از جنبه عمومی، مشتمل بر توصیه‌ها و سفارش‌هایی به نزدیکان و اهل فامیل هم است.

این نویسنده و پژوهشگر اظهار کرد: انتشارات شبنما به‌عنوان ناشر انقلابی، از همان لحظات اولیه قرائت وصیت‌نامه توسط سردار قاآنی، آن را پیاده‌سازی کرد و به فاصله یک روز جهت اخذ مجوز نشر به وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مؤثر وزارت فرهنگ و ارشاد، مجوز چاپ وصیت‌نامه شهید سلیمانی در ظرف کمتر از چند روز در تاریخ 29 بهمن‌ماه صادر شد و نشر شبنما افتخار دارد اولین ناشر رسمی وصیت‌نامه این شهید مکتب‌ساز باشد و ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده نسخه مکتوب آن به جهان اسلام و رزمندگان همیشه سرافراز جبهه انقلاب اسلامی در سراسر دنیا تقدیم خواهد شد.

طاهرنژاد درباره ویژگی‌های این کتاب گفت: کتاب «ستارگان3: وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی» در قطع جیبی با 36 صفحه ظرف کمتر از یک هفته آینده به بازار خواهد آمد. ضمناً به‌منظور بهره‌برداری هر چه بهتر و بیشتر از کتاب، در پایان آن تعداد 20 سؤال تستی از متن وصیت‌نامه به همراه پاسخنامه خام، در نظر گرفته شده است تا مراکز فرهنگی و نهادها به‌راحتی بتوانند مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت وصایای شهید سلیمانی برگزار کنند.

وی یادآور شد: انتشارات شبنما در اقدامی خداپسندانه آماده چاپ سفارشی این کتاب با نام و نشان‌واره مؤسسات و مراکز فرهنگی خصوصاً دانشگاه‌ها و مدارس، تنها با هزینه تمام شده است.

میلاد اسدی
انتهای پیام
captcha