مردم یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد
کد خبر: 3879870
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

مردم یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد

امام جمعه تکاب با بیان اینکه دشمن به دنبال مأیوس‌کردن ملت است و می‌خواهد انتخابات مجلس کم‌رنگ برگزار شود، افزود: اما مردم یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد و با حضور باشکوه خود بار دیگر جواب دندان‌شکنی به همه آنها خواهند داد.

مردم برای حضور در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب بسیج شوندحجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است که جا دارد مردم برای حفظ امنیت کشور نه تنها رأی بدهند، بلکه دیگران را نیز ترغیب و تهییج بکنند تا حضور مسئولانه داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال مأیوس کردن ملت است و می‌خواهد انتخابات مجلس کم‌رنگ برگزار شود اما این مردم یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد و با حضور باشکوه خود بار دیگر جواب دندان‌شکنی به همه آنها خواهند داد.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه در انتخابات دوم اسفند ۹۸، حضور حداکثری اولین اولویت است، افزود: برای تحقق این مشارکت همه باید به مثابه یک رسانه باشند و با تشویق مردم برای مشارکت بالا در انتخابات در این راستا نقش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم از بعضی عملکردها، بی‌تدبیری‌ها و اختلاس‌ها ناراحت هستند، ادامه داد: با این وجود مردم حساب این افراد را از حساب انقلاب جدا دانسته و به خاطر اسلام، رهبر و وطن‌شان در انتخابات شرکت می‌کنند تا سرنوشت کشور را با دستان خویش تعیین و ادامه این مسیر را تضمین کنند.

حجت‌الاسلام برادری با اشاره به اینکه مردم ایران دیگر از وعده‌های توخالی و دروغ‌های بی‌اساس خسته شده‌اند، تصریح کرد: مردم طرفدار صداقت و راستی هستند و هر کاندیدایی که با آنها صادق باشد می‌تواند نظرها را جلب کند و در واقع مردم نمایندگانی می‌خواهند که قانون‌مدار و اخلاق‌محور بوده، رعایت حال مردم را سرلوحه تبلیعات خود قرار دهند، عملکردها و خدمات نظام و دولت را زیر سوال نبرده و تنها از برنامه های خود به مردم بگویند.

وی بیان کرد: کاندیداها در تبلیغات خود از شخصیت‌ها و جایگاه‌های افراد سرشناس به نفع خود سوءاستفاده نکنند و مردم نیز به کسانی که دروغ گفته و خود را به مسؤولان و شخصیت‌ها نسبت می دهند، رای ندهند.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه در برخی موارد کاندیداها به جای معرفی برنامه‌های خود اقدام به تخریب نامزد رقیب می‌کنند، تصریح کرد: اینگونه رفتارها نتیجه‌ای جز ایجاد گسل‌های قومی، مذهبی و ایجاد اختلاف نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha