ضرورت ایجاد امنیت اخلاقی در عرصه هنر توسط نیروهای انقلابی
کد خبر: 3879683
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

ضرورت ایجاد امنیت اخلاقی در عرصه هنر توسط نیروهای انقلابی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی هنرمند هم باید زمینه حضور دیگران را در این عرصه هنری فراهم کنند و هم امنیت اخلاقی حاکم در عرصه هنر را ایجاد کنند.

ضرورت ایجاد امنیت اخلاقی در عرصه هنر توسط نیروهای انقلابیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) امروز، 29 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ـ هنری «شبیه یاس» که به همت بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)، بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ بسیار عرصه مهم، پایه‌ای، مبنایی و تأثیرگذار است که در همه حوزه‌ها نقش پایه‌ای را بازی می‌کند و یکی از بخش‌های مهم فرهنگی، بهره‌مندی از هنر است.

وی با بیان اینکه ضعف مهم و جدی ما در نظام اسلامی فضای اخلاقی حاکم بر محیط‌های هنری است، گفت: شما نیروهای ارزشی، انقلابی و هنرمند هم باید زمینه حضور دیگران را در این عرصه هنری فراهم کنید و هم امنیت اخلاقی حاکم در عرصه هنر را ایجاد کنید که این جشنواره‌ها علاوه بر شناسایی استعدادها این زمینه را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نظام‌ها حرکت در راه تعالی‌بخشی انسان است که دیگر نظام‌ها فاقد چنین حرکتی هستند.

نظری اضافه کرد: این نظام الهی، مبتنی بر اسلام و تعالی‌بخشی انسان‌هاست و اگر همگی به نحو مطلوبی به وظایف خود عمل کنند و مدیریت به درستی صورت پذیرد، در تحقق این هدف متعالی گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: مجلس یکی از سه قوه اساسی نظام است که در رأس امور قرار دارد، نفس مشارکت و حضور در صحنه انتخابات در استحکام نظام بسیار مهم و مؤثر است، به‌خصوص حضور در انتخابات مجلس که از جایگاه خاصی در نظام برخوردار است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تأکید کرد: علاوه بر حضور حداکثری باید انتخاب دقیق و صحیحی را با توجه به اهداف بلند نظام اسلامی داشته باشیم.

در پایان جشنواره ضمن تقدیر از برگزیدگان، از 5 نفر از دختران شهدای مدافع حرم نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha