مردم برای رضای خدا به کاندیداهای اصلح رای دهند
کد خبر: 3879655
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

مردم برای رضای خدا به کاندیداهای اصلح رای دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم خواست برای شناسایی افراد اصلح در انتخابات تلاش کنند و گفت: مردم باید برای رضای خدا به کسانی رای دهند که اصلح باشند و شایستگی رفتن به مجلس را داشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به در پیش بودن مهمترین رخداد سیاسی کشور در سال جاری، اظهار کرد: پیام ما به مردم این است که اولا حضور همه جانبه در انتخابات داشته باشند تا به مطالبه مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی دومین اصل حضور در انتخابات را رضای الهی دانست و افزود: مردم باید برای رضای خدا به کسانی رای دهند که اصلح باشند و شایستگی رفتن به مجلس را داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نمایندگان اصلح باید خدمت به مردم را مد نظر قرار داشته باشند، خاطرنشان کرد: کسانی بیایند و خودشان را کاندیدا کنند که توانایی کار و خدمت برای مردم را دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم نیز خواست برای شناسایی افراد اصلح تلاش کنند و گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به درد کشور می خوردند و موجب رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی همه بخش ها می شوند.

وی با اشاره به بداخلاقی های شکل گرفته در ایام انتخابات، یاداور شد: کاندیداها همدیگر را نکویند و اخلاق را خدشه دار نکنند و هرکسی طرح و برنامه خودش را بگوید.

آیت الله فلاحتی همچنین به کاندیداها هشدار داد وعده های غیر منطقی و برنامه های غیر قابل اجرا به مردم ارائه نکنند و گفت: دادن وعده های غیر عملیاتی به مردم موجب دلسردی و بی اعتمادی آنان می شود.

انتهای پیام
captcha