300 دست لباس بین دانش‌آموزان محروم خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3878870
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

300 دست لباس بین دانش‌آموزان محروم خراسان‌جنوبی توزیع شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: در آستانه سال نو و با تلاش هنرجویان هنرستان‌های استان، 300 دست لباس برای دانش‌آموزان محروم شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان و دانش‌آموزان مدرسه عشایری مهردشت درح سربیشه تولید می‌شود.

محمدعلی واقعیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، امروز 26 بهمن، در آیین افتتاح کارگاه کارگاه خیاطی و مکرومه بافی مدرسه اشتغال شهرک عشایری مهردشت درح سربیشه اظهار کرد: هزینه این لباس‌ها توسط جامعه یاوری تأمین و هزینه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه با مشارکت جامعه یاوری فرهنگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مدرسه عشایری مهردشت درح، افزود: به همت کانون توسعه فرهنگی کودکان ایران، کتابخانه‌هایی به منظور استفاده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در مدارس مناظق مرزی راه‌اندازی شده است که این کتابخانه به صورت ثابت در مدرسه روستای چاه شهید عبدالهی استقرار دارد و روستاهای مرزی این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

واقعی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری و به همت خیرین نیک‌اندیش در شهر درح و روستاهای مرزی بالغ بر 550 دانش‌آموز از میان وعده روزانه برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام
captcha