همایش «تجلی اخلاص» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3878725
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

همایش «تجلی اخلاص» در لرستان برگزار می‌شود

مسئول راهیان نور سپاه لرستان از برگزاری همایش «تجلی اخلاص» در حوزه هنری استان خبر داد.

همایش «تجلی اخلاص» در لرستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی سپهوند، مسئول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، شامگاه جمعه، 25 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که اردوهای راهیان نور در لرستان هر ساله با استقبال خوب اقشار مختلف روبه‌رو است، گفت: افراد زیادی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اردوها تلاش می‌کنند که ما نیز در تلاش هستیم از زحمات این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور استان لرستان با عنوان «تجلی اخلاص»، افزود: این همایش ساعت 8:30 صبح امروز شنبه، 26 بهمن‌ماه در سالن حوزه هنری استان با حضور ‌یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، جمعی از مسئولان استان و خادمان شهدا برگزار می‌شود.

مسئول راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: از ۳۵ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها، خادمان شهدا و غیره که طی سال گذشته در راستای برگزاری هر چه بهتر کاروان‌های راهیان نور تلاش کردند نیز تقدیر شد.

وی با بیان این‌که هم‌زمان با این همایش، نخستین جشنواره استانی راویان سرزمین نور نیز برگزار می‌شود، گفت: ۷۰۰ نفر از سال گذشته تاکنون برای این جشنواره آثار خود را ارسال کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ نفر شایسته تقدیر هستند و به ۱۰ نفر هدیه نقدی داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha