فردا؛ پایان کار هفته قرآن و عترت اصفهان
کد خبر: 3878318
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

فردا؛ پایان کار هفته قرآن و عترت اصفهان

هفته قرآن و عترت استان اصفهان از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ بهمن‌ماه با همکاری اتحادیه قرآنی، مؤسسات قرآنی، برخی از دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی برگزار شد.

فردا؛ پایان کار هفته قرآن و عترت اصفهانبه گزارش ایکنا؛ برنامه‌های هفته قرآن و عترت که برای نخستین‌بار است در اصفهان برگزار می‌شود به منظور توجه بیشتر، ارتباط و انس عموم مردم با قرآن کریم، هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه قرآن و عترت و تلاش برای بسط و گسترش کارهای فرهنگی و هنری مربوط به آموزه‌های دینی و قرآنی در تمام سطوح جامعه و تلاش برای درک مفاهیم قرآنی و ترویج سیره اجرا شد.

موضوعاتی که در هفته قرآن و عترت در نظر گرفته شد شامل سرود و نمایش(خیابانی و صحنه‌ای)، قصه‌گویی قرآن کریم ویژه کودک و نوجوان، ایده‌شو قرآن و عترت، بازی‌های فکری و رایانه‌ای، اکران فیلم کوتاه، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی، هوش هیجانی از دیدگاه نهج‌البلاغه، کارگاه قصه‌خوانی قرآنی، ورک‌شاپ خوشنویسی، نقاشی‌خط، عکس و پوستر، اعزام سفیران قرآن و عترت و مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم (ویژه گروه سنی زیر ۱۵ و بالای ۱۵ سال) بود.

سیدمحمد قلمکاریان، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته قرآن و عترت، گفت: در هفته قرآن و عترت استقبال خوبی از سوی مردم برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی صورت گرفت و نتایج مناسبی با اهداف از قبل تعیین شده حاصل شد.

بنابراین گزارش، آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان اصفهان پنج‍‌شنبه، 24 بهمن‌ماه، همراه با تجدید میثاق با شهدا و بیعت با ولایت در سالن هنرستان هنرهای زیبا از ساعت 9 تا 12 برپا می‌شود.

در این مراسم، اجرای برنامه از سوی گروه‌های برگزیده، سخنرانی، ارائه گزارش از هفته قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه از آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، جمعه، 25 بهمن‌ماه، سفیران گام دوم انقلاب اسلامی در نماز جمعه حضور خواهند داشت و نگارخانه کوثر در بوستان بسم‌الله تا ساعت 19 روز جمعه برای علاقه‌مندان برپاست.

انتهای پیام
captcha