پاسداشت دانش‌آموزان قرآنی در جشن انقلاب بیشکک
کد خبر: 3877980
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

پاسداشت دانش‌آموزان قرآنی در جشن انقلاب بیشکک

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم ویژه دهه فجر طی مراسمی در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) بیشکک، پایتخت قرقیزستان تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مسابقات از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در بیشکک برگزار شد و ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) بود.

این مسابقات دو مرحله‌ای است که در مرحله نخست آن 30 نفر شرکت کردند و در پایان نفرات برتر این مرحله معرفی و در جشن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

این مراسم در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) بیشکک برگزار شد و در آن سعید خرازی، سفیر ایران در قرقیزستان، پرویز قاسمی، رایزن فرهنگی ایران در بیشکک، کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای انجمن اولیاء و مربیان، معلمان مدرسه، دانش‌آموزان مجتمع و اولیای آنان حضور داشتند.

معصومه شاکری زارع، مدیر این مجتمع ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب، درباره ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مطالبی را بیان کرد.

خرازی هم در سخنانی، بر لزوم پاسداشت و شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ایجاد عدالت آموزشی و نقش انقلاب در رشد ایران تأکید کرد.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان، قرار است مرحله دوم مسابقه قرآنی دانش‌آموزی بیشکک نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha