دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3877955
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری دعوت کرد.

دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، 21 بهمن‌ماه با صدور پیامی به مناسبت چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اکنون در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی خود به نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی در بین ملت‌های منطقه و جهان تبدیل شده و حرکت مقتدرانه و رو به پیشرفت آن در گام دوم، بیانگر عزم و اراده آهنین ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های این انقلاب الهی است.

ملت ایران در 22 بهمن سال 1357، شکوه حق‌طلبی و استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان کشید و زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر را از هم گسست و گام‌های بلند خود را برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آغاز کرد.

حماسه عظیم دهه فجر، نویدبخش تعالی و ترقی کشور در تمام عرصه‌ها بود و امروز ثمرات این حرکت امیدبخش در پیشرفت‌ها و دستاوردهای کم‌نظیر کشور در بخش‌های مختلف به روشنی دیده می‌شود.

اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا به جنگ اقتصادی با ملت ایران برخاسته‌اند و تضعیف روحیه نشاط و امید مردم را نشانه رفته‌اند، حضور موثر و گسترده آحاد ملت در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌تواند توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب کند و روح تازه‌ای در حرکت پرشتاب کشور به سمت قله‌های پیشرفت بدمد.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران و ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب بویژه سردار جبهه مقاومت، شهید قاسم سلیمانی، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان‌شرقی دعوت می‌کنم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، عهد و پیمان خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی تازه کرده و همبستگی و اتحاد خود را در تحقق اهداف عالی این انقلاب، بار دیگر نشان دهند.

انتهای پیام
captcha