آمریکا از پشتوانه مردمی قوی دولت‌ها واهمه دارد
کد خبر: 3877947
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

آمریکا از پشتوانه مردمی قوی دولت‌ها واهمه دارد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: آمریکا از دولت‌ها و نظام‌هایی که از پشتوانه قوی مردمی برخوردارند واهمه دارد و حال که نتواسته در زمینه‌های دیگری مانند انرژی هسته‌ای جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، پشتوانه مردمی را هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حبیب‌الله شاهسون، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: دشمنان بدانند با وجود مردم نمی‌توانند مشکلی در کشور ایجاد کنند چرا که مردم حتی در تحریم‌های کنونی، با حضور پررنگ خویش در راهپیمایی نشان دادند که به انقلاب علاقمند هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات و استفاده از حق رأی، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است چرا که کشور باید به دست مردم اداره شود و سرنوشت آن به دست مردم باشد.

شاهسون ادامه داد: رأی مردم پشتوانه نظام و کشور است و اگر این پشتیبانی وجود داشته باشد، کشور از حیث سیاسی و در عرصه بین‌الملل تقویت می‌شود و می‌توان فضا را به نفع کشور تغییر داد، لذا تغییرات مثبت با حضور مردم پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام شاهسون با اشاره به وجود مشکلات و گله و ناراحتی در میان مردم، بیان کرد: کمبودها و کاستی‌ها را نباید پای نظام و انقلاب اسلامی نوشت.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: مدیران ضعیف را باید به کمک همین رأی دادن‌ها از عرصه مسئولیت خارج کرد چرا که حفظ ارزش‌های انقلاب و پشتوانه مردمی بسیار مهم است و اعتماد مردم به نظام اسلامی باید مانند همیشه محکم باشد.

حجت‌الاسلام شاهسون با یادآوری سرمایه نظام اسلامی یعنی پشتوانه مردمی، ادامه داد: آمریکا از دولت‌ها و نظام‌هایی که از پشتوانه قوی مردمی برخوردارند واهمه دارد و حال که نتواسته در زمینه‌های دیگری مانند انرژی هسته‌ای یا مسئله موشکی جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: رژیم‌هایی مانند رژیم صدام در عراق زمانی نابود شد که پشتوانه مردمی را از دست داد، لذا مردم ما باید برای حفظ امنیت کشور و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمن و نیز سیلی زدن بر صورت استکبار، قدرت جسارت علیه امنیت و استقلال کشور را با حضور گسترده در انتخابات از آنان سلب کند.

شاخص‌های انتخاب صحیح

حجت‌الاسلام شاهسون در تشریح شاخص‌های انتخاب صحیح، بیان کرد: برای انتخاب صحیح باید تأمل و تدبر بیشتری صورت بگیرد همچنان که همیشه همین گونه بوده است، نباید با مبنا قرار دادن حمایت سلبریتی‌ها و استناد به برخی موهومات و شعارهای بی‌پایه، دست به انتخاب بزنیم چرا که خودمان مسئول تبعات خوب یا بد انتخابمان خواهیم بود.

وی در نظر داشتن شیوه‌های تبلیغ کاندیداها را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به اخلاق انتخاباتی کاندیدا و شیوه‌های عقلانی تبلیغ، میزان اهمیت کاندیدا به ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف ملت را باید برای انتخاب کاندیدای اصلح، مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام شاهسون در پایان گفت: کاندیدای اصلح باید مؤمن، خدمتگزار، متوکل، استکبارستیز، مقاوم، ایثارگر، ساده‌زیست، امانتدار، پاکدامن، صادق، کارآمد، جهادی، هوشمند، با تدبیر و برنامه، عدالت‌محور و ملتزم به قانون باشد

انتهای پیام
captcha