شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت ملت شد
کد خبر: 3877945
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت ملت شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی موجب بازگشت ارزش‌های انقلاب به کشور و وحدت و انسجام بیشتر ملت شد، گفت: رئیس جمهور آمریکا با شهادت حاج قاسم بیش از گذشته در باتلاق فرو رفت.

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت ملت شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 21 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی در تالار معلم تبریز، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و روز آزادی و استقلال ایران گفت: از مردم آذربایجان تشکر می‌کنیم که چه در زمان شهادت و چه اکنون، چنین جمع باشکوهی را ترتیب داده‌اند.هر چند قاسم سلیمانی فرزند شما بود و همانند پیر زنی که با غیرت در سوگ فرزندش حاج قاسم سلیمانی گریست و دل عالمی را تکان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان حاج قاسم را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، افزود: معجزه‌ای با شهادت وی در ایران اتفاق افتاد و حتی در اروپا نیز مردم اخبار این شهادت را پیگیری می‌کردند.

رضایی، با اشاره به تشییع باشکوه این شهید در کشورمان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها قاسم سلیمانی را نمی‌شناختند اما این مراسم نشان داد که گویی با وی زندگی می‌کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه روز شهادت حاج قاسم تبدیل به ایام الله شد، گفت: در ایران غوغایی صورت گرفت و همه گفتند ماهم قاسم سلیمانی هستیم.

وی با طرح این سوال که ️چرا آمریکا دست به این کار زد ؟ اظهار کرد: ترامپ از زمانی که روی کار آمد و اشتباهات زیادی داشت و هرچه جلو می‌رفت بیشتر به باتلاق فرو می رفت.

رضایی، با اشاره به اینکه تهدیدهای ترامپ علیه ما بی اثر بوده است، گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال کل صادرات نفت ما را قطع کردند و در این مرحله سیاست ایران تغییر یافت و وارد مقاومت فعال شدیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از پهبادهای چند میلیون دلاری آمریکا را ساقط کردیم افزود: در آن شرایط ترامپ در بن بست قرار گرفته بود و دنبال راه نجات می گشت و تصمیم گرفتند که فرمانده جبهه مقاومت را شهید کنند.

رضایی، با بیان اینکه دشمنان فکر نمی‌کردند که ایران عکس العمل نشان دهد، گفت: وقتی مهم‌ترین پایگاهشون را در عراق زدیم، حیثیت و اقتدار آمریکا بمباران شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه شهادت سرلشکر سلیمانی موجب بازگشت ارزش‌های انقلاب به کشور و وحدت و انسجام بیشتر ملت شد، گفت: رئیس جمهور آمریکا با شهادت حاج قاسم بیش از گذشته در باتلاق فرو رفت.

انتهای پیام
captcha