طنین گلبانگ «الله‌اکبر» از گلدسته‌های مساجد سراسر گیلان
کد خبر: 3877916
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

طنین گلبانگ «الله‌اکبر» از گلدسته‌های مساجد سراسر گیلان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از طنین‌انداز شدن گلبانگ «الله اکبر» از گلدسته‌های مساجد استان همزمان با شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله‌اکبر از گلدسته‌ها و مناره‌های مساجد سراسر استان شنیده خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ مساجد را خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: به یقین بقای انقلاب اسلامی در توجه به این خاستگاه مقدس نهفته است.

وی با بیان اینکه مساجد یکی از اصلی‌ترین محورهای مبارزات انقلابی جهت شکل‌گیری و ساماندهی نهضت مردمی است، افزود: تهیه، چاپ و توزیع اعلامیه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رساندن پیام انقلاب به مردم از مساجد بوده و این پایگاه‌های اسلامی بیشترین سهم را در انقلاب دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان از طنین‌انداز شدن گلبانگ «الله اکبر» از گلدسته‌های مساجد استان همزمان با شب 22 بهمن خبر داد و تصریح کرد:‌ فریاد الله‌اکبر مردم یکی از ماندگارترین خاطرات دوران انقلاب است.

رضوانی‌نژاد ادامه داد:‌ ملت شهیدپرور و غیور ایران با ندای الله‌اکبر علاوه بر سست کردن پایه‌های ظلم و ستم طاغوت، موجب انسجام و همبستگی هرچه بیشتر مردم در جریان مبارزات علیه شاه و پیروزی انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر گیلان یکی از مردمی‌ترین کارگروه‌های این ستاد است، گفت: در آستانه چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه حضور ملت غیور ایران، ساعت 21 امشب گلبانگ الله‌اکبر از گلدسته‌ها و مناره‌های مساجد سراسر استان شنیده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha