حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس می‌کند
کد خبر: 3877879
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حضور گسترده مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 21 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد النبی (ص) تبریز گفت: مردم بصیر و استکبار ستیز ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و در چهل‌ویکمین جشن پیروزی میزان پایبندی و علاقه خود به انقلاب و تنفرشان از استکبار را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از قضیه پایگاه عین الاسد در بغداد که موجب عزت و غرور اسلام و مسلمین شد در کنار آن قضیه هواپیمای اوکراینی پیش آمد و دشمن وارد صحنه شد و شیطنت‌هایی کرد و در اوج قدرت نظام اسلامی عده‌ای مذاکره با آمریکا را مطرح کردند که رهبری در فرمایشات خود جواب آنها را دادند لذا باید در مواقع بحرانی و سخت، فرمایشات رهبری را فصل الخطاب دانسته و در آن اما و اگر ایجاد نکنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، افزود: وجود با برکت مقام معظم رهبری، ️ ایمان و حضور با شکوه مردم در تمامی صحنه‌ها سه عنصر پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه از اولین روزهای پیروزی انقلاب، استکبار جهانی انواع ترور، تخریب، انواع جنایت و کشتار مردم و نیز توطئه‌های شیطانی را علیه انقلاب آغاز کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با داشتن بیش از ۱۷ هزار شهید ترور بزرگترین قربانی تروریست دولتی و سازمان یافته است.

وی تشییع بزرگ و ۲۵ میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین سند مظلومیت انقلاب و گویاترین رفراندوم برای مقبولیت آن نزد مردم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه بیایید قدر انقلاب را بدانیم و برای عظمت و اقتدار آن تلاش کنیم، افزود: از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی رسیدن به استقلال و خودکفایی در علوم و تکنولوژی‌های مختلف مانند صنایع نظامی، هسته‌ای، نانو، علوم پزشکی، علم هوا فضا را می توان نام برد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: حضور گسترده مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

انتهای پیام
captcha