پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال آیت‌الله طبرسی
کد خبر: 3877747
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال آیت‌الله طبرسی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال عالم فرهیخته آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی‎فقیه در مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال آیت‌الله طبرسیبه گزارش ایکنا لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی ارتحال عالم فرهیخته آیت‌الله نورالله طبرسی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت نماینده ولی‎فقیه در لرستان به شرح زیر است: «ارتحال عالم فرزانه و بزرگوار، مجاهد راه حق، آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان مازندران و از علمای برجسته و شخصیت‌های دینی محبوب استان مازندران موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم وارسته که عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و ترویج و گسترش معارف اسلامی و تبلیغ علوم دینی سپری نمود، سال‌ها با حکم حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری و در چندین دوره نیز نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری بودند.

تلاش‌های مستمر آن عالم ربانی برای آحاد مردم آن استان آشکار است و بی‌شک فقدان آن عالم بزرگوار، ضایعه‌ای بزرگ برای مردم شریف استان مازندران به‌شمار می‌آید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به‌ویژه اهل‌بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha