اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس
کد خبر: 3877347
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ فراخوان چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس با عنوان «ققنوس» توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام شد.

به گزارش ایکنا از فارس، چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس با عنوان «ققنوس» در سال آینده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار خواهد شد.
فراخوان این جشنواره از امروز، 19 بهمن‌ماه اعلام شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره تا 29 اسفندماه سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
موضوعات این جشنواره شامل رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی اسوه‌ها و الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان، جوانان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی مخاطب‌شناسی و آگاه‌سازی در حوزه دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت است.
این جشنواره در بخش‌های مختلف هنرهای نمایشی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و نمایشنامه، موسیقی با کلام، تواشیح و مدیحه‌سرایی و سرود، تحقیق و پژوهش، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکترا مرتبط با هنر و سینمای دفاع مقدس، هنرهای تجسمی و سنتی، عکس، نقاشی، طراحی جلد، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، رادیویی، نمایشی، برنامه ترکیبی، مسابقه رادیویی، فیلم، فیلم داستانی کوتاه، مستند، فیلم‌نامه کوتاه، بخش آزاد شامل مستند کوتاه و بلند، فیلم داستانی کوتاه و پویانمایی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شیراز، چهار راه غدیر، مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس فارس به شماره فکس 07137252092 ارسال کنند. همچنین شماره 09173041019 جهت انجام هماهنگی ارسال آثار اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha