اجرای طرح ملی «لاله‌های روشن» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3876802
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

اجرای طرح ملی «لاله‌های روشن» در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی ــ طرح ملی «لاله‌های روشن» به یاد ۴۴۵ شهید معلم و دانش‌آموز استان همزمان با سراسر کشور در ۴۴۵ آموزشگاه خراسان جنوبی برگزار شد.

برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در 445 آموزشگاه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز 16 بهمن، در آیین برگزاری طرح ملی «لاله‌های روشن» در دبیرستان شهید راشدی بیرجند، اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت جامعه فرهنگیان استان است.

وی، از شهدا به عنوان مظهر و محور اقتدار، وحدت و عظمت ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: شهدا، به ویژه معلمین و دانش‌آموزان شهید خراسان جنوبی، شاگردان ممتاز مکتب ولایت و معلمین سرافراز فرهنگ ایثار، رشادت و مقاومت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا کبوتران بی‌بال و پر آسمان رشادت و لاله‌های بی‌نام و نشان بوستان ولایت هستند، افزود: شهدای ما نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند.

واقعی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز شاهد برقراری امنیت در کشور هستیم، بیان کرد: به برکت خون شهدا اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان بیش از پیش نمایان شده و توفیقات هسته‌ای بر این اقتدار و عزت افزوده است.

انتهای پیام
captcha