مدیران و سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند
کد خبر: 3873821
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

مدیران و سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به بازدید از منطقه محروم اسدآبادی خرم‌آباد، گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد بیش از پیش به مناطق محروم توجه کرده و نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

مدیران و سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، گفت: فضائل ائمه‌اطهار(ع) بایستی بازگو شوند، چراکه این افراد شاخص و راهنما برای سایر انسان‌ها هستند.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) بارها به حمایت از امامت و ولایت به میدان آمدند و امروز جامعه ما بیش از گذشته به یادگیری و عمل به فضائل حضرت فاطمه(س) نیازمند است.

امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به بازدید از برخی مناطق محروم این شهرستان همچون «اسدآبادی» طی هفته گذشته به همراه مسئولان شهری و استانی، ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد بیش از پیش به مناطق محروم توجه کرده و نسبت به محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

شاهرخی با بیان این‌که در جریان بازدید، 21 مصوبه برای مناطق محروم تصویب شد که طی یک هفته تا سه ماه چهره  منطقه تا حد انتظار تغییر یابد، گفت: بازدید از دیگر مناطق به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که گاهی سرمایه‌گذارانی به استان ورود پیدا می‌کنند که شایسته است نسبت به جذب حداکثری این افراد تلاش کرد، بر تعامل مدیران با جوانان تأکید و آن‌را وظیفه همگان خواند و اظهارکرد: مطالبه مقام معظم رهبری از ما، تربیت هشت میلیون جوان مؤمن، انقلابی، پای‌کار، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار و عدالت‌خواه است کمااینکه اگر کسی منحرف و به سمت فساد رفت، این جوانان انقلابی بایستی مانع از ادامه کار فرد شوند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه ضمن سفارش مردم به تقوای الهی، گفت: موفقیت و رستگاری دنیا و آخرت ما در گرو تقوا و پرهیزکاری است چراکه تقوا با ایمان و عمل صالح حاصل می‌شود، بنابراین بایستی تمام رفتار، کردار و گفتار ما مطابق با تقوا باشد.

انتهای پیام
captcha