انتخابات به مانور اتحاد تبدیل شود/تنها راه نجات بشر مکتب فاطمی است
کد خبر: 3873810
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انتخابات به مانور اتحاد تبدیل شود/تنها راه نجات بشر مکتب فاطمی است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: انتخابات امسال باید به مانور قدرت، وحدت، انسجام و مشارکت حداکثری تبدیل شود و با نشاط سیاسی مثال زدنی مردم پای صندوق‌های رای بیایند.

انتخابات به مانور اتحاد تبدیل شود/تنها راه نجات بشر مکتب فاطمی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، چهارم بهمن ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با طرح تذکر انتخاباتی و تبیین ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب گفت: مردم باید افرادی را به عنوان وکیل خود به بهارستان بفرستند که درد مردم و کشور را بفهمد و با ملت یگانه و صمیمی باشد و کسی شایسته نمایندگی مردم است که به دنبال اشرافیگری خود نباشد و به اسلام، عدالت و منافع پایبند باشد.

وی با انتقاد از چاپ پوسترهای رنگارنگ میلیونی گفت: کاندیداهای مجلس توجه داشته باشند در آستانه سال تحصیلی امسال به دلیل کمبود و گرانی کاغذ کتب دانش آموزان با تاخیر به دست شان رسید.

خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مشکل مردم چاپ پوسترهای رنگارنگ نیست، افزود: مشکل مردم و جوانان اشتغال و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، پایین آمدن مصرف مواد مخدر و فسادهای اجتماعی و تعطیلی کارخانجات تولیدی است و باید کاندیداها به مردم برنامه‌ای برای حل این مشکلات بدهند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه وکلای ملت باید بجای دعواهای پوشالی جناحی مسائل کشور و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند از کاندیداهای مجلس خواست در تبلیغات انتخاباتی خود توجه به مبلمان شهری و زیبایی خیابان ها آسیب نزنند و از دیوار نویسی منازل مردم جدا اجتناب کنند.

امام جمعه تبریز، در ادامه با تاکید بر وحدت و انسجام در کشور گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز مبرم کشور وحدت و یکپارچگی است چرا که بعداز حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و نخستین سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا در عین الاسد سناریوی جدید دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: انتخابات امسال باید به مانور قدرت، وحدت، انسجام و مشارکت حداکثری تبدیل شود و با نشاط سیاسی مثال زدنی مردم پای صندوق های رای بیایند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه از روز ۲۷ دی و اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان یوم الله دیگر در تاریخ نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: بعداز 2 هفته پرالهتاب خطبه های نمازجمعه رهبرمعظم انقلاب یوم‌الله دیگر در ماه های پرماجرای اخیر را رقم زد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، افزود: بعداز شهادت سپهبدسلیمانی و تشییع و بدرقه تاریخی وجریان ساز پیکر و سیلی سخت فرزندان ملت در سپاه به آمریکا و همچنین سقوط تلخ هواپیمای اوکراینی و از سویی موج سواری سنگین رسانه ای بر این موضوعات از جانب استکبار،خطبه های رهبرمعظم انقلاب اسلامی، باردیگر عظمت قدرت نرم ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه اینکه خطبه‌های نمازجمعه تهران از جهات مختلف حائز اهمیت بود ادامه داد: تکرار راهبردی از آرمان‌ها،اهداف و سیاستهای نظام اسلامی محور اصلی بیانات رهبرمعظم انقلاب بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، تاکید کرد: خلاصه خطبه‌های نمازجمعه تهران این بود، برخلاف توهم دشمن، جمهوری اسلامی ایران ضعیف نشده است و باورها و رفتارهایمان تغییری نکرده است و صحبت امروز ما تکرار همان آرمان ها است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق در راهپیمایی ضد آمریکا امروز بغداد گفت: این راهپیمایی که با مشارکت همه قبایل ، شهرها و شیوخ عراقی همراه است صدای میلیون ها نفر برای خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح ترامپ در مجلس سنا گفت: ماجرای رسوایی ترامپ درباره رقیب انتخاباتی خود که پرونده استضاح وی را به دنبال داشت نشان می‌دهد مقامات آمریکایی و شخص ترامپ به رقبای انتخاباتی خود هم رحم نمی‌کند و برای ربودن قوی سبقت به دنبال توطئه است از این رو این سیاستمداران قابل اعتماد نیستند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز با تبیین مکتب فاطمی گفت: تنها راه نجات و تعالی بشری مکتب فاطمی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سرنوشت انسان به حضرت زهرا گره خورده است افزود: هرچقدر زمان جلوتر می‌رود و به زمان ظهور نزدیک می‌شویم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به دنیا شناسانده می‌شود.

وی با تاکید بر الگو بودن حضرت زهرا برای امام زمان (عج ) تصریح کرد : حضرت زهرا ترسیم کننده کلان عالم به هدف خلقت است.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه در هر مکتب ۲ موضوع مهم جامعیت و اعتبار و تضمینی بودن برای خوشبختی مطرح است تاکید کرد: ۵ شرط انسان سازی، خانواده سازی، جامعه سازی، نظام سازی و تمدن سازی که لازم و ملزوم همدیگر هستند در مکتب سعادت بخش فاطمی به منصه ظهور می‌رسد.

انتهای پیام
captcha