آغاز دهمین آزمون جامع حافظان پلیس خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3873686
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

آغاز دهمین آزمون جامع حافظان پلیس خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دهمین آزمون جامع حافظان پلیس خراسان‌جنوبی با شرکت 301 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان با حضور مسئولان نظامی استان برگزار شد که از این تعداد 150 نفر در این آزمون پذیرفته شدند.

آغاز دهمین آزمون جامع حافظان پلیس خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا عبدالهی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز سوم بهمن، در مراسم افتتاحیه دهمین آزمون جامع حافظان پلیس خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در قرآن کریم توصیفی در باب مومنان وجود دارد و آن‌هایی که به پیامبر(ص) ایمان آوردند، در مقابل دشمنان بی‌تفاوت نیستند، به مسلمانان کاملا اهمیت می‌دهند و به دنبال روزی حلال می‌روند، از اوصاف مومنان ذکر شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عصر ما دوری از قرآن و اسلام است، افزود: انقلاب مبدا ترویج فرهنگ اسلامی بوده و باید با این کتاب مقدس ارتباط برقرار کنیم.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در کلاس‌های حفظ قرآن که ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنان انجام شد، امسال 415 نفر شرکت کردند و در این راستا 390 کلاس برگزار شد.

عبدالهی با بیان اینکه ۵۶۰ جلسه کلاس‌ آموزش ترجمه و درک مفاهیم قرآن و ۲۸۸ دوره نیز در همین راستا برگزار شد، تصریح کرد: در مورد آموزش روانخوانی قرآن کریم نیز ۵۳۰ جلسه کلاس برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 301 نفر در دهمین آزمون جامع حافظان قرآن، افزود: در یک جزء 170 نفر، در سه جزء 87 نفر، در پنج جزء 25 نفر، در 10 جزء 12 نفر، در 20 جزء پنج نفر و در 30 جزء دو نفر شرکت کردند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح جامع غنی‌سازی اوقات فرزندان امسال با شرکت ۵۰۰ نفر در 12 دوره برگزار شد، اظهار کرد: دارالقرآن عقیدتی سیاسی به عنوان برترین دارالقرآن کشور معرفی شد و این دارالقرآن برترین دستگاه اجرایی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در سال گذشته شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برترین دستگاه اجرایی در زمینه فعالیت‌های قرآنی از سوی اداره‌کل تبلیغات در سال گذشته، تصریح کرد: در سال گذشته این فرماندهی توانست رتبه سوم کشوری را در حفظ قرآن و در سال ۹۶ توانست رتبه برتر را در کیفیت حفظ قرآن کسب کند.

انتهای پیام
captcha