برگزاری نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد
کد خبر: 3873530
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

برگزاری نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد

گروه فرهنگی ـ مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد از برگزاری نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرداحمدرضا قیاسی، مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و دبیر اجرایی «نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد» در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز این طرح از روز گذشته اول بهمن‌ماه، اظهار کرد: این طرح در سال جاری با حضور 90 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد و به مدت چهار روز در کتابخانه مرکزی این دانشگاه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به موضوعات اصلی این طرح، گفت: طرح ضیافت اندیشه سال جاری در دو موضوع سبک زندگی اسلامی و نیز، مباحث اندیشه سیاسی، با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف ارتقای سطح فرهنگی و کسب امتیاز فرهنگی برای اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار می‌شود.

قیاسی با بیان اینکه اساتید کشوری برای ارائه مباحث به این طرح دعوت شده‌اند، افزود: حجت الاسلام‌والمسلمین علیرضا پیروزمند قائم مقام فرهنگستان علوم اسلامی قم به عنوان استاد اندیشه سیاسی دعوت شده است و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی نیز با حضور ولی‌الله کاوه و احمدرضا متین‌فر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد در پایان گفت: برگزاری کارگاه سبک شادترین زندگی، مسابقات کتابخوانی اساتید، کارگاه با موضوع گفتمان نفوذ با حضور عظیم ابراهیم‌پور و طرح‌‌های فرهنگی دیگر، از برنامه‌های جنبی طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه شهرکرد است.

انتهای پیام
captcha