ایستادگی تمام قد در برابر سرطان/ خیرانی که امید را زنده کردند
کد خبر: 3873210
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

ایستادگی تمام قد در برابر سرطان/ خیرانی که امید را زنده کردند

گروه اجتماعی ــ به‌همت خیران و نهاد کمیته امداد، لیلای بیمار گزارش ما دوباره می‌تواند روی پاهای خود بایستد و زندگی تازه‌ای را از نو بسازد.

ایستادگی تمام قد در برابر سرطان/ خیرانی که امید را زنده کردندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، چندی پیش جمعی از اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و خبرنگاران استان از خانواده «لیلا» دیدن کردند و انتشار گزارش‌های مختلف در رسانه‌های استان، باعث شد جمعی از مسئولان، خیران و مردم برای کمک به لیلا به میدان بیایند. گزارش ایکنا را اینجا بخوانید.

پاهای لیلا به‌گونه‌ای دچار مشکل شده که باید پروتز بگذارد، در غیر این صورت فلج می‌شود. حال پس از انتشار گزارش بیماری این دختر از سوی رسانه‌ها، خیران پای کار آمده و قرار است روزهای خزان زندگی لیلا را به روزهای بهاری تبدیل می‌کنند.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، در رابطه با این خانواده در جمع خبرنگاران گفت: به‌دنبال بازدید اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران از خانواده لیلا و انتشار گزارش در رسانه‌های مختلف خیرینی برای کمک به لیلا پای کار آمدند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قاین، از ابتدای مراجعه و تحت پوشش قرار گرفتن این خانواده برای کمک هزینه درمانی ۶۵۰ هزار تومان، مساعدت موردی ۲۰۰ هزار تومان، پرداخت اجاره مسکن ۳۰۰ هزار تومانی و جذب چهار حامی برای لیلا اقدام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: تحویل دو عدد سبد غذایی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان، پیگیری وضعیت مسکن و ارائه مدارک جهت تحویل زمین در اسفدن به بنیاد مسکن و دریافت تسهیلات اشتغال در زمینه راه‌اندازی مغازه لوازم یدکی در شهر اسفدن برای پسر مجرد مددجو از دیگر اقدامات انجام شده تاکنون است.

وی گفت: همچنین به‌دنبال بازدید اعضای مراکز نیکوکاری غدیر شهرستان قاین و مرکز نیکوکاری رسانه یاران، ۱۴ میلیون تومان تعهد خیرین مرکز نیکوکاری غدیر شهرستان قاین برای کمک به لیلا انجام شد که سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به حساب نامبرده واریز و مابقی پس از بازدید نماینده خیّر در مشهد و پس از بستری شدن در بیمارستان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی ادامه داد: در صورت سفارش پروتز مورد نیاز لیلا از شرکت مدیران سلامت مشهد، بخشی از هزینه‌ها در قالب تعهد امداد از سوی این نهاد بعد از عمل به حساب این شرکت واریز خواهد شد.

با کمک خیرین و نیکوکاران ۱۵ میلیون ریال برای کمک به ادامه درمان لیلا توسط این مرکز جمع‌آوری شد، اما با توجه به موارد فوق و هزینه عمل هر لگن به مبلغ 25 میلیون تومان؛ لیلا، بازهم نیازمند کمک و مهربانی خیران است.

در حال حاضر هزینه پروتز یک پای این بیمار به مبلغ ۲۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده است و برای هزینه پروتز دیگر نیز به ۲۵ میلیون تومان دیگر نیاز است.

تاکنون 12 میلیون تومان توسط کمیته امداد، 12 میلیون تومان هم توسط یک خیّر و دو میلیون تومان نیز توسط مرکز نیکوکاری غدیر قاین برای عمل پای لیلا به حساب شرکت و لیلا واریز کرده‌اند و قرار است مرکز تخصصی رسانه یاران نیز یک میلیون و 500 به حساب لیلا واریز کند.

قرار بود نیمه دی‌ماه لیلا طبق تأکید پزشکان برای عمل به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برود، اما به دلیل عدم تأمین هزینه‌ها، علی‌رغم حضور در بیمارستان، کارهای ترخیص تا تأمین هزینه‌ها انجام شد. حال لیلا به‌زودی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و دوباره می‌تواند مانند دیگر هم سن و سالانش زندگی کند. این هدیه‌ای بزرگ از سوی خداوند است که با دست خیران به زندگی لیلا نازل شد.

انتهای پیام
captcha