مسئولان وحدت و همدلی را از مردم یاد بگیرند
کد خبر: 3872264
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

مسئولان وحدت و همدلی را از مردم یاد بگیرند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم همیشه با هم متحد هستند و مسئولان هم باید از آنها وحدت و همدلی و موقعیت‌شناسی و دفاع از انقلاب را یاد بگیرند.

مسئولان وحدت ایجاد شده در جریان شهادت سردار سلیمانی را پاس بدارندحجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: اگر در جامعه وحدت نداشته باشیم، دشمنان از اختلافات به وجود آمده سوءاستفاده می‌کنند. متأسفانه در کشور ما کم و بیش پاره‌ای از اختلافات سلیقه‌ای و جناحی دیده می‌شود که باید کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی با فداکاری بزرگ شهید سلیمانی، ملت ما یک‌پارچه برای حمایت از او به میدان آمدند و وحدت امت تجدید شد. حال باید شکوه این وحدت را قدر بدانیم و اجازه ندهیم اختلافات و کشمکش‌های سیاسی، جای همدلی و وحدت را بگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسئولان هم باید با هم متحد و در خدمت ملت باشند و اختلافات جناحی و سیاسی را کنار بگذارند. مردم همیشه با هم متحد هستند و مسئولان هم باید از آنها وحدت و همدلی و موقعیت‌شناسی و دفاع از انقلاب را یاد بگیرند.

رهبر بیان کرد: جمعیت هشتاد میلیونی ایران برای شهادت سردار سلیمانی به میدان آمدند و عده‌ای آشوبگر هم می‌خواستند از این شلوغی‌ها سوءاستفاده کنند که البته مردم با آنها مقابله کردند. 

وی گفت: وحدت میان اعضای مجلس و دولت و ملت و جناح‌های سیاسی بسیار لازم است و این وحدت در شهادت سردار سلمیانی و همراهانش تجدید شد و حال ما باید این وحدت و همدلی را پاس بداریم.

انتهای پیام
captcha