خون سردار سلیمانی برای استکبار به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است
کد خبر: 3871267
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

خون سردار سلیمانی برای استکبار به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است؛ چراکه از قطره قطره خون این شهید، سلیمانی‌ها برخواهند خاست.

خون سردار سلیمانی برای استکبار به مراتب خطرناک‌تر از حضورش استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 23 دی‌ماه، در دیدار دست‌اندرکاران یادواره ۶۴ شهید ورزشکار استان، اظهار کرد: جامعه‌ای که بخواهد بماند، باید خود را متناسب با شرایط تطبیق بدهد وگرنه محکوم به نابودی است.

وی با بیان اینکه اکنون از هرگونه فسادی در جهان وجود دارد، تصریح کرد: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است؛ چراکه از قطره قطره خون این شهید، سلیمانی‌ها برخواهند خاست.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به تبلیغات روانی دشمن، اظهار کرد: اگر روزی مالک اشتر به‌عنوان قهرمان تاریخ مطرح بود، اما فرزندان او کم نیستند و سلیمانی و سلیمانی‌ها، وارث آن قدرت و غیرت هستند.

عبادی با اشاره به اینکه خون سردار شهید سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد، بیان کرد: مسئله دیگر انسان ماندن است. آنچه امروز به‌عنوان فساد، ظلم و ستم می‌بینید همه نشئت گرفته از هوای نفسانی است و زمان معاصر بدترین زمان برای انتشار فساد است.

پدر شهید مرتضی بصیری‌پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: دشمن در کمین است راه را گم نکنید؛ ما خانواده شهدا طلبکار نیستیم که هیچ بلکه به نظام بدهکاریم، درد ما در برابر مصایب امام حسین(ع) هیچ است.

وی یادآور شد: هدف دشمن شکاف بین مردم و مسئولان است تا با سقوط و حادثه هواپیما تمام خدمات سپاه و نظام را از بین ببرد.

انتهای پیام
captcha