برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۱ شهر خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3870995
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۱ شهر خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در ۱۱ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این آزمون در ۱۱ شعبه خراسان جنوبی برگزار می گردد.

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۱ شهر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، امروز 21 دی، اظهار کرد: دبیرستان وحدت اسلامی برای درمیان و طبس مسینا، دانشگاه پیام نور در سرایان، دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) در زیرکوه، نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج در عشق آباد طبس، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(ص) در فردوس، حوزه علمیه شهرستان سربیشه، سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور در طبس سالن شهید مفتح در بشرویه و دانشگاه پیام نور در قائن، شعبه‌های برگزار کننده آزمون کتبی قرآن و عترت هستند.
وی افزود: در مرکز استان نیز، آزمون در محل سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی، انتهای خیابان غفاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: آزمون حفظ قرآن ساعت ۸ صبح و آزمون ترجمه و مفاهیم گروه معارف ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۱ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

نبی زاده با بیان اینکه بیش از 3400 نفر در بخش‌های مختلف آزمون سراسری قرآن و عترت نام‌نویسی کرده‌اند، یادآور شد: متقاضیان شرکت در آزمون الکترونیکی نیز تا ۲۰ دی ماه سال جاری برای ثبت‌نام مهلت دارند.

 

انتهای پیام
captcha