گویاترین سند حقانیت قرآن، پرورش انسان‌هایی چون سردار سلیمانی است
کد خبر: 3870532
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
امام جمعه موقت بیرجند:

گویاترین سند حقانیت قرآن، پرورش انسان‌هایی چون سردار سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصاد _ مختاری گفت: گویاترین سند حقانیت قرآن و اهل بیت(ع) برای نوجوانان و جوانان و مردم فهیم و متدین، پرورش انسان‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی در دامن مجالس اهل بیت (ع) و قرآن است.

گویاترین سند حقانیت قرآن، پرورش انسان‌هایی چون سردار سلیمانی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۲۰ دی، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: مراسم تشییع بی‌سابقه در عراق و ایران و زیارت نصیب شهدای مقاومت شد و از همه قشرها در این آیین‌ها حضور داشتند. 

وی افزود: فرماندهی کل قوا و سپاه پاسداران به ترامپ پاسخ کوبنده و قاطعی دادند که بعد از جنگ جهانی دوم هنوز کسی جرات نکرده یک گلوله به پایگاه‌های آمریکا شلیک کند، اما ایران که بارها در کودتاها و فتنه‌ها مورد تهاجم فرهنگی، اقتصادی و جنگ تحمیلی قرار گرفت، توانست نقشه شوم آمریکا برای تغییر خاورمیانه که با ایجاد داعش طراحی شده بود را شکست دهد و امنیت برای منطقه تامین شد.  


امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: آمریکا که گفته بود اگر یک نقطه را بزنید ۵۲ نقطه داخل ایران را می‌زنیم، اما بعد از گذشت ۱۹ ساعت، عقب نشینی کرد و در مقابل مردم با شعور و فرهنگ غنی اسلامی با رهبری مدبر، هیچ غلطی نخواهد توانست انجام دهد. 

مختاری ادامه داد: با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی و همرزمانش و با عملیات غرورآفرین سپاه، احساس عزت و غرور ایران که طی سال‌های اخیر پای میز مذاکره مخدوش شده بود، احیا شد. 

وی افزود: سردار قاآنی، فرمانده جدید نیروی قدس نیز نسخه دوم و خار دیگری بر چشم مستکبران است لذا تلاش همه نیروهایی که در این سیلی سخت شرکت داشتند قابل قدردانی است.

مختاری گفت: در چند سال اخیر غول رسانه‌ای استکبار، سیاه نمایی می‌کرد که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته، اما این حماسه و قیامتی که برپا شد معجزه بود.

وی با بیان اینکه صنایع نظامی، پزشکی و هوافضا پیشرفته در کشور ایران، آمریکا را ناامید کرده است، تصریح کرد: باید قوای مجریه و مقننه قوی داشته باشیم تا قطار انقلاب را به سوی اهداف بزرگ اسلام پیش ببرند و زمینه ساز برای تمدن اسلامی باشند.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: اگر داعش در خاورمیانه شکل می‌گرفت، برای همه دنیا خطرناک بود که سردار سلیمانی این غده سرطانی را درمان کرد. 

مختاری با بیان اینکه نسل جدید نباید گول حرف‌های غربی‌ها را بخورند، تصریح کرد: گویاترین سند حقانیت قرآن و اهل بیت(ع) برای نوجوانان و جوانان و مردم فهیم و متدین، پرورش انسان‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی در دامن مجالس اهل بیت (ع) و قرآن است.

وی با بیان اینکه دشمن دلارهای زیادی هزینه می‌کند تا جوامع را از دین دور کند، اما سردار سلیمانی همه این تلاش‌ها را عقیم کرد، یادآور شد: خدمتگزاری به مردم و استکبارستیزی، افراد مومن را از خدا غافل نمی‌کند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد چنین انسانی است. 

انتهای پیام
captcha