اجرای پویش جمعی یک میلیون ختم قرآن تا شب چهلم سردار شهید سلیمانی
کد خبر: 3870181
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
حجت‌الاسلام اخوان صباغ خبر داد:

اجرای پویش جمعی یک میلیون ختم قرآن تا شب چهلم سردار شهید سلیمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از اجرای پویش جمعی یک میلیون ختم قرآن کریم تا شب چهلم سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

اجرای پویش جمعی یک میلیون ختم قرآن تا شب چهلم سردار شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ اظهار کرد: ما برای اینکه از طرف جامعه قرآنی کشور با سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تجدید عهد کرده باشیم و دین خود را به این سردار رشید سپاه اسلام، همرزمان شهید ایشان و تمام شهدای مدافع حرم، که امنیت را برای مردم ایران به ارمغان ‌آوردند، ادا کنیم، تصمیم گرفتیم با اجرای طرح پویش ختم جمعی قرآن کریم در این راه گام برداریم.

اخوان صباغ ادامه داد: در این راستا با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما، دارالقرآن بسیج و سایر نهادهای قرآنی، طرح پویش یک میلیون ختم جمعی قرآن تا شب چهلم سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش که مصادف با 22 بهمن‌ماه، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود، طراحی شده و هم‌اکنون نیز در حال اجراست.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: این طرح فرصت مغتنمی است زیرا هم دل‌های مردم آماده است و هم روح معنوی سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهید ایشان این را می‌طلبد که ما با قرآن روح این عزیزان را شاد کنیم و از ظرفیت قرآن برای صفای دل‌های تمامی آحاد مردم استفاده کنیم.

اخوان صباغ گفت: این ختم جمعی قرآن کریم را اجرا می‌کنیم به این نیت که دل‌های ما محکم‌تر و قدم‌هایمان نیز استوار شود تا بتوانیم انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای از سردمداران آمریکای جنایتکار داشته باشیم. یعنی همه مردم ایران با تأسی از قرآن کریم و با دل‌های قرص و محکم آماده گرفتن انتقام سخت از قاتلان شهدای بزرگوار و دشمنان ایران اسلامی که قول آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاهیان اسلام داده‌اند، خواهیم شد.

وی بیان کرد: همچنین، در راستای اجرای این طرح و به نیت شهید سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان، روز پنجشنبه، 19 دی‌ماه نیز برنامه ختم سوره مبارکه الرحمن در مساجد سراسر کشور اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این پویش جمعی ختم قرآن کریم می‌توانند به سامانه این طرح در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی telavat.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی qurantv.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۶
0
2
بسم الله.موافقم
captcha