اعزام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران خراسان‌جنوبی به مسابقات کشوری
کد خبر: 3863579
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

اعزام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران خراسان‌جنوبی به مسابقات کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اعزام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران استان به چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور خبر داد.

اعزام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران خراسان‌جنوبی به مسابقات کشوریبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، غلامرضا اشرفی اظهار کرد: نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن کارگران خراسان‌جنوبی به چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: مسابقات انتخابی در مرحله استانی در رشته های قرائت، ترتیل و مفاهیم در بین جامعه کار و تلاش استان برگزار شد که نفرات اول در هر رشته جهت رقابت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور اعزام خواهند شد و نفرات اول تا سوم هر رشته نیز توسط واحدهای تولیدی متبوع مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی ادامه داد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و الگوبرداری از معارف دینی و اسلامی در میان جامعه کار و تولید برگزار می‌شود.

اشرفی بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان که دارای بیمه تامین اجتماعی کارگری هستند و در مرحله انتخابی در استان حائز شرایط ورود به مسابقات کشوری باشند مجاز به رقابت در این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه داوری مرحله استانی در اوایل آذرماه سال جاری صورت گرفته است، یادآور شد: مسابقه انتخابی با رقابت بین 80 شرکت کننده در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم در استان انجام شده که نفرات اول هر گروه برای شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران کشور که پیش بینی می شود در دی ماه سال جاری برگزار شود، حضور خواهند یافت.

 

انتهای پیام
captcha