افراد مواضع سیاسی را از قرآن بیاموزند
کد خبر: 3863577
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

افراد مواضع سیاسی را از قرآن بیاموزند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ عبادی گفت: افراد سخن، سکوت، برخورد و یا موضع سیاسی خود را باید از قرآن بیاموزند و به آنچه قرآن می‌فرماید عمل کنند، اما متاسفانه این را در جامعه نمی‌بینیم.

افراد مواضع سیاسی از قرآن بیاموزندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شب گذشته 20 آذر، محفل انس با قرآن مؤسسه قرآنی تسنیم ذکر بیرجند، با حضور قاریان و حافظان مطرح استان به منظور تجلیل از حافظان برتر موسسه در حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و والسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در این محفل اظهار کرد: اگر خانواده‌ها و مربیان پایبند به قوانین جهان شمول اسلام باشند و تریبون‌ها در دست افراد اصلح و با ایمان قرار گیرد، نباید هیچ مشکلی در سطح جامعه داشته باشیم، اما متاسفانه امروزه شاهد مشکلاتی در جامعه هستیم

وی ادامه داد: افراد سخن، سکوت، برخورد و یا موضع سیاسی خود را باید از قرآن بیاموزند و به آنچه قرآن می‌فرماید عمل کنند، اما متاسفانه این را در جامعه نمی‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: اکنون ۴۰ سال یا به عبارتی ۴ نسل از انقلاب می‌گذرد و دیگر نمی‌توان بهانه‌ای برای عمل نکردن به قرآن آورد.

عبادی بیان کرد: دشمن اگر اقدام شرورانه‌ای انجام می‌دهد به خاطر دیدن ضعف در ایمان ماست و اگر ما ایمان خود را قوی کنیم قادر به انجام کاری نخواهد بود.

وی یادآور شد: رسانه‌ها، فضای حقیقی و مجازی و تریبون‌ها باید در راستای کارهای فرهنگی اقدام کنند و در قرآن هم آمده که وای بر والدین، معلمان و تریبون‌های آخرالزمان که به فرزندان خود ظلم می‌کنند.

افراد مواضع سیاسی از قرآن بیاموزند

افراد مواضع سیاسی از قرآن بیاموزند

افراد مواضع سیاسی از قرآن بیاموزند

 

 

انتهای پیام
captcha