برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی پس از 14 سال در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3861451
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی پس از 14 سال در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خراسان‌جنوبی از برگزاری اولین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی و انتخاب قاری برتر در خراسان‌جنوبی در امشب خبر داد.

برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی پس از 14 سال در خراسان‌جنوبیایمان نیک‌شعار، دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امسال چهاردهمین دوره تلاوت‌های مجلسی در کشور برگزار می‌شود اما در استان برای اولین سال است که برگزار می‌شود.

وی افزود: کم‌کاری مسئولان قرآنی و نهادهای مختلف در این 14 سال باعث شده که این جشنواره در استان برگزار نشود، اما امسال و در سال‌های آتی نیز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری این جشنواره در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان واقع در طالقانی ۱۳، تصریح کرد: این برنامه ساعت ۱۸ امشب 12 آذرماه، برگزار خواهد شد.

نیک شعار ادامه داد: در این مراسم 10 نفر از بهترین قاریان تلاوت خواهند داشت که با رای داوران انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: به سه نفر اول هدایای اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نفر اول به مسابقات سراسری تلاوت‌های مجلسی و انتخاب قاری برتر سال کشور اعزام می‌شود، یادآور شد: به نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۵ میلیون ریال و نفر سوم سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha