اجرای طرح ملی تلاوت در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3861428
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

اجرای طرح ملی تلاوت در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت «بلدالامین» بیرجند‌ از اجرای هشتمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)» و آغاز ثبت‌‌نام خبر داد.

اجرای طرح ملی تلاوت در خراسان‌جنوبیزهره هاونگی، مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: طرح ملی تلاوت طرحی به منظور کشف و پرورش استعداد قرآنی نوجوان و تربیت چهره‌های بزرگ قرانی که در قرائت قرآن کریم به عنوان قاریان تراز اول جهان و کشور، مسلط به مفاهیم و دارای قرائت‌هایی با ویژگی معناگرا و اثرگذار و پایبند به اخلاق اسلامی و دارای تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام نخبگان قرآنی برای حضور در برنامه‌های تبلیغی قرآن‌محور در سطح کشور و بین‌الملل از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ با بیان اینکه متولیان طرح معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هستند، افزود: این طرح به سه سطح، دوره متوسطه، دوره پیشرفته و دوره عالی تقسیم شده است.

هاونگی بیان کرد: بر اساس این طرح پس از تبلیغات و ثبت‌نام از طریق www.mellitelavat.com از علاقه‌مندان و واجدین شرایط، همه قران‌آموزان در طرح مقدماتی (دوره آموزشی یک ماهه) شرکت کرده و در پایان ترم پس از فراگرفتن مواد درسی ارائه شده در ترم در آزمون‌های پایانی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی در آزمون‌ها مستقیما در طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا دوره دو ساله اول شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه گروه‌های هدف نوجوانان پسر 8 تا 14 سال و نوجوانان دختر 10 تا 15سال هستند، تصریح کرد: مجری این طرح در خراسان‌جنوبی مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین است.

مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به این مؤسسه واقع در خیابان جمهوری اسلامی، جمهوری 17، کوچه 17.1 مراجعه و یا با شماره تلفن 32226245 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
captcha