نسبت به رفتار و کردار خود در جامعه بی‌تفاوت نباشیم
کد خبر: 3861078
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

نسبت به رفتار و کردار خود در جامعه بی‌تفاوت نباشیم

گروه اجتماعی ـ مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: باید به مسائل جامعه توجه داشته باشيم که رعایت و توجه به این رفتارها بسیار مهم است و نباید نسبت به رفتار و کردار خود در جامعه و حریم خصوصی بی‌تفاوت باشیم.

نسبت به رفتار و کردار خود در جامعه بی‌تفاوت نباشیمحجت‌الاسلام سید حسن سیدی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شاهدین روز قیامت همچون پیامبر(ص)، فرشتگان، زمین، زمان و حتی خود اعمال انسان به عنوان گواه در پیشگاه خداوند حاضر و شهادت می‌دهند.

وی افزود: آنجاست که اعمال انجام شده چه خوب و چه بد در محضر پروردگار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت لذا انسان باید به این نکته توجه داشته باشد که عالم محضر خداست و هیچ وقت غافل نباشیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: بیاییم نفس خود را مورد خطاب قرار دهیم و فکر کنیم امشبی که میخواهیم بخوابیم آیا تضمینی وجود دارد که صبح روز بعد را ببینیم؟ با این حساب ببینيم اعمالمان چگونه خواهد بود.

سیدی اظهار کرد: در مجموعه‌هایی که افراد مشغول به کار هستند علاوه بر اینکه باید نفس خود را مورد خطاب قرار دهند حواسشان نسبت به مجموعه کاری و بیت‌المال نیز باید باشد.

وی در خصوص بی تفاوتی نسبت به ظلم اظهار کرد: چشم‌پوشی و بی‌توجهی در برابر ظلم جزو بدترین اعمال است و هنگامی که در جامعه از ظلم غفلت کنیم، این بی‌تفاوتی همان ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بی‌تفاوتی مردم در جامعه اسلامی باعث شد با اینکه کمتر از پنجاه سال از رحلت پیامبر اسلام(ص) نگذشته بود، امام حسین(ع) را به شهادت برسانند.

سیدی خاطرنشان کرد: باید به مسائل جامعه خود توجه داشته باشيم و رعایت و توجه به این رفتارها بسیار مهم است و نباید نسبت به رفتار و کردار خود در جامعه و حریم خصوصی بی‌تفاوت باشیم.

 

انتهای پیام
captcha