آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره شعر جلوه‌های آفرینش
کد خبر: 3859022
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
۲۵ دی ماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره شعر جلوه‌های آفرینش

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۲۵ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره شعر جلوه‌های آفرینش است.

آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره شعر جلوه‌های آفرینشبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ششمین جشنواره سراسری شعر جلوه‌های آفرینش، با هدف ترویج و تحکیم آموزه‌های دینی - اخلاقی، اعتلای شعر و تکریم شاعران و کشف استعدادهای جوانان و ایجاد ارتباط بین شاعران، نیمه دوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۲۵ دی ماه جاری است، افزود: ششمین جشنواره سراسری شعر جلوه‌های آفرینش، در دو بخش سپید و کلاسیک با موضوعات سیره اخلاقی و عملی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ، آموزه‌ها و معارف دینی (حجاب، عفاف، نماز، اعجاز و عظمت قرآن )، بزرگان شعر و ادب فارسی، فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و انقلاب اسلامی و موضوع آزاد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم شاعران کشور آزاد است و هر شاعر می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر در هر بخش جشنواره شرکت کند.

نبی‌زاده یادآور شد: آثار به صورت تایپ شده در یک طرف برگA4 و همچنین در قالب سی دی به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال یا به ایمیل ershad.RMZ@gmail.com فرستاده شوند.

انتهای پیام
captcha