سیاست معاندان اختلاف‌افکنی است
کد خبر: 3858735
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

سیاست معاندان اختلاف‌افکنی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سیاست معاندان برای سلطه بر ملت‌ها، تضعیف آنان و اختلاف‌افکنی است، گفت: با بصیرت می‌توان رده‌های مختلف نفاق و دشمنی را شناخت.

بصیرت راه تشخیص نفاق و دشمنی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند، امروز، ۱ آذر، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دشمنان همواره برای بی‌اثر کردن سیاست‌های مثبت در جامعه طراحی داشته و نهایت تلاش خود را برای نفوذ و تخریب انجام می‌دهند که باید این سیاست‌ها را به درستی بشناسیم.

وی با بیان اینکه سیاست معاندان برای سلطه بر ملت‌ها، تضعیف آنان و اختلاف‌افکنی است، افزود: با بصیرت می‌توان رده‌های مختلف نفاق و دشمنی را شناخت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: وقتی که با شعار «نه شرقی، نه غربی» انقلاب کردیم به معنای این است که جز حاکمیت خدا نمی‌پذیریم و رابطه ما با دیگر کشورها بر مبنای احترام متقابل و از موضع اقتدار است.

عبادی ادامه داد: هرچه برای ما از خوب و بد رخ می‌دهد نتیجه تدبیر یا بی‌تدبیری است که به ما بر می‌گردد و ما به عنوان اهل ایمان، ولایت و نفوذ غیرالهی را نباید بپذیریم.

وی افزود: این تصور غلط که با برجام مشکلات رفع شده یا فضای مجازی را که ناموس اندیشه مسلمین است، در اختیار بیگانه بگذارند تا مشکلات کشور رفع شود یک سیاست باطل و خلاف سیاست اسلامی است.

امام جمعه بیرجند گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت باید منافع مردم و نظام را در نظر بگیرند و مجلس باید ریل حرکت دولت را تعیین کند تا وقایعی مثل مسائل اخیر واقع نشود.

عبادی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است، بیان کرد: در فتنه اخیر مردم خراسان‌جنوبی هم به درستی اعتراض خود را اعلام کردند که باید می‌کردند اما نگذاشتند ضایعات و تخریب در استان داشته باشیم.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب در خصوص دولت به معنای عام آن بازسازی شود تا مجلس، دولت و شورای اسلامی شهر و روستای ما به شکلی ایجاد شود که دولت مربی ما باشد.

وی با دعوت از مردم استان، یادآور شد: امیدواریم مردم خراسان جنوبی فردا  در حمایت از اقتدار و امنیت کشور مانند ۹ دی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام
captcha