عدم موفقیت طرح سهمیه‌بندی بنزین در پی گرانی کالاها
کد خبر: 3858718
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

عدم موفقیت طرح سهمیه‌بندی بنزین در پی گرانی کالاها

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شهر یاسوج گفت: هنگامی سهمیه‌بندی بنزین اثر دارد و طرح موفقی است که شاهد گران شدن کالاها و اجناس به بهانه گران شدن بنزین نباشیم.

عدم موفقیت طرح سهمیه بندی بنزین در پی گرانی کالاها

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج امروز، یکم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج، اظهار کرد: امام میراث جاودانی به نام بسیج از خود بر جای گذاشت، تربیت یافتگان بسیج بی‌نام و نشان در ایران و جهان می‌درخشند.

وی افزود: بسیجیان افرادی تربیت یافته هستند که بدون در بوق و کرنا کردن خدمات و اقدامات خود نسبت به مردم و محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: بسیج به عنوان نیروی کارآمد است که در تمامی عرصه‌ها از نظامی گرفته تا سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در حال خدمت بی‌منت و بی‌ریا هستند.

آیت‌الله حسینی با بیان این که فرهنگ بسیجی باید در همه کارها و برنامه‌ها لحاظ شود، تصریح کرد: اگر این فرهنگ حاکم شود دشمنان در هیچ عرصه‌ای یارای مقابله با ما را ندارند.

وی با اشاره به اینکه عمر دشمنان انقلاب رو به پایان است، بیان کرد: بقا و استمرار نظام اسلامی مرهون تفکر بسیجی است، به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی در همه زمینه ها بی‌نظیر است و ایستادگی و مقاومت ملت به دلیل همین اتکا به روحیه و گفتمان بسیجی است.

امام جمعه یاسوج در ادامه بیانات خویش، با اشاره به گرانی و سهمیه‌بندی بنزین، ابراز کرد: مردم شهر یاسوج به مانند همه نقاط کشور با حضور بصیرتمندانه خود پایبندی به امام و انقلاب و رهبری و نظام را نشان دادند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که صف آن‌ها از صف فتنه‌گران آشوبگر و اغتشاشگران جداست و گرانی و سهمیه‌بندی بنزین تنها وسیله‌ای برای موج‌سواری عده‌ای است.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: مسئولان بدانند هنگامی سهمیه‌بندی بنزین اثر دارد و طرح موفقی است که شاهد گران شدن کالاها و اجناس به بهانه گران شدن بنزین نباشیم و به همین خاطر بازرسان باید نظارت جدی بر بازار داشته باشند.

انتهای پیام
captcha