تهدیدی که با بصیرت و ولایتمداری ملت به فرصت تبدیل شد
کد خبر: 3858707
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

تهدیدی که با بصیرت و ولایتمداری ملت به فرصت تبدیل شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ خدا را شاکریم که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با وجود اینکه خبر گرانی بنزین بر آنان شوک بزرگی وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صف هنجارشکنان جدا کردند.

همانطور که می‌دانیم و براساس آمارهای رسمی کشورمان، سازمان منافقین از ابتدای انقلاب تاکنون به منظور ایجاد ناامنی، رعب و وحشت، بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان بی‌گناه کشور را به شهادت رسانده‌اند، همچنین سلطنت‌طلب‌ها با تأمین هزینه‌های عوامل اغتشاشگر در ایران نیز به دنبال گرفتن یک انتقام بزرگ از ملت شریف ایران هستند، چراکه همین ملت با هوشیاری و حضور به‌موقع در صحنه، باعث سقوط رژیم دیکتاتوری پهلوی شدند.

همچنین نباید فراموش کنیم که سال گذشته شاهزاده سعودی به صورت آشکار اعلام کرد به دنبال کشاندن ناامنی به داخل مرزهای ایران است و این به معنی اعلام آشکار جنگ علیه ملت و نظام ایران بود و به‌خوبی مشاهده کردیم که در اغتشاش‌های اخیر سخنان محمد بن‌سلمان هویدا شد و عناصر خود فروخته با ورود به میان جمعیت مردم در تلاش برای ایجاد ناامنی و ایجاد زمینه مناسب برای فتنه‌های بسیار بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ بودند.

البته خدا را شاکریم که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با وجود اینکه خبر گرانی بنزین بر آنان شوک بزرگی وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صف هنجارشکنان جدا کردند.

ناگفته نماند که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه فضای مجازی و رسانه‌های مختلف در تلاش بودند با بزرگنمایی و انتشار شایعات کذب و حتی کشته‌سازی دروغین، نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و فتنه‌سازی کنند اما با بصیرت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سخنرانی حکیمانه ایشان بار دیگر آرامش بر کشور حاکم و فتنه‌ها در نطفه خفه و راه بر توطئه‌گران بسته شد.

همچنین باید تصریح کرد که اقدام عناصر فریب خورده که با تخریب اموال عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شدند و به مردم و بیت‌المال ضرر رساندند، بخشودنی نیست و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه باید برخوردی قاطع با آنان داشته باشد.

البته باید به فرمایشات رهبری توجه کرد که لازمه پیروزی در جنگ فعلی با نظام سلطه که عموماً در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در حال رقم خوردن است، پیدایش انگیزه و این باور است که این جنگ‌ها، هرقدر هم سخت و طاقت‌فرسا باشند، همانند جنگ‌های سیاسی و نظامی سال‌ها و دهه‌های گذشته‌اند، با این تفاوت که ما نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌ایم و نظام سلطه و در رأس آن آمریکا، آن هیمنه ابرقدرتی را از دست داده و در نشیب قرار گرفته است و یگانه راه پیروزی در جنگ اقتصادی، «رونق و ترویج تولید ملی و داخلی» است.

به قلم حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام
captcha