ولایت‌مداری رمز بقای ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 3858666
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
در اجتماع عظیم مردم اصفهان مطرح شد؛

ولایت‌مداری رمز بقای ارزش‌های انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد _ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان کشور باید همیشه مطیع امر رهبر باشند، زیرا با اطاعت از رهبری، ارزش‌های انقلاب حفظ می‌شود.

ولایت‌مداری رمز بقای ارزش‌های انقلاب

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه، در مراسم راهپیمایی عظیم مردمی برای دفاع از اقتدار و امنیت کشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، و محکوم کردن توطئه‌های دشمنان و تحرکات آشوبگران اغتشاشات اخیر که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با موضع‌گیری به موقع و بیانات حکیمانه و ارزشمندشان، کشور را از فتنه‌ای بزرگ نجات دادند و برهمین اساس باید از ایشان تقدیر کرد. 

وی ادامه داد: مردم استان اصفهان همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور جدی و فعال داشته‌اند و در بیزاری از دشمنان انقلاب و خنثی کردن فتنه‌ها و توطئه‌های فتنه‌گران و دشمنان پیشگام بوده‌‌اند که نمونه بارز آن شرکت مردم اصفهان یک روز زودتر از راهپیمایی سراسری 9 دی، یعنی در راهپیمایی 8 دی 88 و محکوم کردن فتنه 88 بود. 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فتنه‌گران در شهرهای مختلف کشور دست به اغتشاش و آشوب زدند و جنایت‌های بسیاری مرتکب شدند، حتی در همین اصفهان به یک واحد تولیدی که افراد معلول و سرپرست خانوار در آن کار می‌کردند، حمله کردند. قطعا چنین افرادی ماموریت دارند که در کشور دست به جنایت بزنند.

طیبی‌فر بیان کرد: مردم از قوه قضائیه می‌خواهند که با مفسدان اقتصادی، اغتشاش‌گران و آشوب‌گرانی که به اموال عمومی و بیت‌المال خسارت وارده کرده‌اند، برخورد قاطع و جدی شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینترنت ملی باید در کشور فعال شود و مسئولان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

طیبی‌فر ادامه داد: قطعا دشمنان همیشه به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند و اتفاقات این‌چنینی از سوی دشمنان برنامه‌ریزی می‌شود، به همین دلیل مردم باید هشیار باشند و دشمن را بشناسند.

وی تصریح کرد: امروز اقشار مختلف مردم‌ اصفهان به صحنه آمدند تا به رهبری معظم انقلاب بگویند که ما ولایت‌مدار و پشتیبان نظام هستیم. مسئولان کشور نیز باید همیشه مطیع امر رهبر باشند، زیرا با اطاعت از رهبری، ارزش‌ها انقلاب زنده می‌ماند.

طیبی‌فر افزود: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید فرموده‌اند، تنها راه نجات و حل مسائل و مشکلات کشور است. باید به جوانان اعتماد کرد و از ظرفیت‌ها و توان داخلی بهره‌مند شد. نباید به دشمنان چشم دوخت، زیرا دشمن، دشمن است.

به گزارش ایکنا، در اجتماع گسترده مردم اصفهان، مردم با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «آمریکا حیا کن، ایران را رها کن»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اغتشاشگران به نمایش گذاشتند و با شعارهای «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم»، «حمایت از ولایت، رمز نجات ملت»، با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کردند. 

مراسم راهپیمایی عظیم مردمی برای دفاع از اقتدار و امنیت کشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، و محکوم کردن توطئه‌های دشمنان و تحرکات آشوبگران اغتشاشات اخیر، درشهرستان‌های مختلف استان اصفهان نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha