راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3858611
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی _ راهپیمایی مردمی لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، دوم آذرماه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در خراسان‌جنوبی برکزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ستاد مردمی برگزاری راهپیمایی لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور روز پنجشنبه 30 آبان، در اطلاعیه‌ای از عموم مردم ولایتمدار خواست در این راهپیمایی مردمی شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

در پاسخ به درخواست‌ها و تماس‌های مکرر برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسیِ اقشار مردم شریف و ولایتمدار خراسان جنوبی اعم از هیات مذهبی، اصناف، روحانیت معظم و تشکل‌های مردم نهاد، به آگاهی می‌رساند راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران و دسیسه آمریکایی - صهیونیستی و مزدوران استکبار برگزار می‌شود.

مردم بصیر، دین‌مدار و ولایتمدار استان خراسان جنوبی همراه با سایر هموطنان در پاسخ به موج سواری عده‌ای اشرار بر مطالبات مردم، همچون سیلی خروشان برای خلق تابلوی زیبای همدلی، عزت و وحدت ملی در مسیر حفظ نظام و انقلاب و حمایت از ولایت و اقتدار و امنیت کشور به صحنه خواهند آمد تا این بار هم تجلی شور و شعور همیشگی شان را به جهانیان نشان دهند.

ستاد مردمی برگزاری راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور از اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت کرد تا در راهپیمایی مرکز استان که روز شنبه دوم آذر ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان ارتش بیرجند برگزار می‌شود حضور یابند و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری داشته باشند.

مردم بار دیگر با حضور منسجم و انقلابی خویش جواب دشمنان داخلی و خارجی را داده و تودهنی محکمی به سران آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، عربستان، منافقین، سلطنت طلبان و استکبار جهانی بزنند و به جهانیان نشان دهند که علیرغم مشکلات اقتصادی، معیشتی و مطالباتی که وجود دارد تا پای جان و تا آخرین قطره خون در حفظ و پاسداشت قرآن، اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا خواهند ایستاد.

 

انتهای پیام
captcha