سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3858606
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آذرماه خبر داد و گفت: ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،  امروز 30 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی و چهارصدمین نمایشگاه کتاب کشور برگزار می‌شود، گفت: ۲۶۲ غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد که از این تعداد ۲۳۰ غرفه برای حضور ناشران و نمایندگان نشر و ۳۲ غرفه نیز برای برنامه‌های جنبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: از این تعداد ۲۶۴ مورد ناشر و ۲۰۰ مورد نیز نمایندگان نشر از سراسر کشور خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره اینکه کتب ارائه شده در این نمایشگاه با حداقل تخفیف ۳۰ درصدی به فروش خواهد رسید، ادامه داد: ۲۰ درصد این تخفیف‌ها به صورت بن و ۱۰ درصد نیز توسط ناشران تخفیف داده خواهد شد.

نبی‌زاده تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته از افزایش ۲ برابری غرفه‌ها در نمایشگاه کتاب برخوردار هستیم و کتاب‌های ارائه شده در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان در موضوعات مختلف عمومی، پزشکی، هنر، حقوق، کودک و نوجوان، زبان انگلیسی و توان‌یابی خواهد بود.

وی از برگزاری شب‌های فرهنگی قاین، فردوس و خوسف در این نمایشگاه خبر داد و به رونمایی از ویرایش دوم کتابی در خصوص مفاخر استان و تقدیر از نویسندگان و فعالان در حوزه شهرشناسی در این نمایشگاه اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه همه روزه از ساعت۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به روی علاقمندان باز خواهد بود و مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور مدیرعامل مؤسسات فرهنگی کشور و مدیرعامل خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بین المللی بیرجند، خاطرنشان کرد: به منظور دسترسی بهتر مردم به محل نمایشگاه سرویس ایاب و ذهاب همه روزه از میدان ابوذر بیرجند هر یک ساعت یک بار آماده حرکت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha