پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی برای حضور سران قوا در جلسه غیرعلنی مجلس
کد خبر: 3858249
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
محمدابراهیم رضایی خبر داد:

پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی برای حضور سران قوا در جلسه غیرعلنی مجلس

گروه سیاسی ــ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون درباره مصوبه سران قوا درباره افزایش نرخ سوخت گفت: پیشنهاد مهم اعضا، این بود که سران قوا با حضور در یک جلسه غیرعلنی، دلایل اتخاذ این تصمیم را برای نمایندگان بیان کنند.

محمدابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا درباره جلسه فوق‌العاده ظهر امروز، سه‌شنبه 28 آبان‌ماه کمیسیون درباره تصمیم سران قوا درباره افزایش نرخ بنزین گفت: این جلسه با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون برگزار شد و هر یک از اعضا، دیدگاه‌های خود را مطرح و پیشنهادات خود را درباره مشکلات پیش‌آمده ارائه کردند.

وی ادامه داد: رئیس کمیسیون نیز اخباری که طی جلسات مختلف در اختیار داشت، با اعضا در میان گذاشت. البته بنا بود که مسئولان ذی‌ربط در این جلسه حاضر باشند، اما به دلیل آن‌که برخی از آنها درگیر جلسات دیگری بودند، به هفته آینده موکول شد.

رضایی درباره مهمترین پیشنهادات مطرح شده در این جلسه گفت: پیشنهاد اصلی اعضای کمیسیون این بود که سران قوا در یک جلسه غیرعلنی حضور پیدا کنند و هم به سؤالات نمایندگان پاسخ دهند و هم دلایل تصمیمات اتخاذشده مبنی بر افزایش نرخ سوخت را بیشتر توضیح دهند تا مشخص شود بنا به چه اقتضائاتی این تصمیم گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha