نظم و بهره‌گیری از اساتید مجرب مانع از ریزش قرآن‌آموزان است
کد خبر: 3856146
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

نظم و بهره‌گیری از اساتید مجرب مانع از ریزش قرآن‌آموزان است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثقلین دلیجان گفت: خوشبختانه مؤسسه قرآنی ثقلین دلیجان به واسطه برگزاری منظم کلاس‌ها و استفاده از اساتید مجرب مشکلی در ریزش قرآن‌آموز نداشته است.

حمید صادقی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثقلین دلیجان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: این مؤسسه قرآنی از سال 90 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در خصوص فعالیت‌های این مرکز قرآنی تصریح کرد: این مؤسسه در دو بخش آموزش و بخش مراسم‌ در سطح شهر فعالیت دارد، از جمله فعالیت‌های این مؤسسه در بخش آموزش در سال جاری می‌توان به برگزاری دوره حفظ قرآن کریم با حضور استاد حمیدرضا نصیبی‌نیا حافظ کل اشاره کرد.

صادقی هدف از برگزاری دوره حفظ قرآن را تربیت حافظان قرآن و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ دانست و اضافه کرد: دوره حفظ یاد شده از ابتدای تابستان آغاز شده و حدود 50 نفر از بانوان در آن شرکت دارند.

وی در رابطه با دوره آشنایی با اصول اعتقادی اسلام هم اظهار کرد: این دوره با حضور 20 نفر از پاییز سال 98 هر هفته روزهای شنبه برگزار می‌شود و افراد با اصول اعتقادی به صورت کاربردی آشنا می‌شوند. همچنین مؤسسه برای نیمه دوم سال جاری نیز چندین محفل انس با قرآن در روستاها و شهر نراق و برگزاری مسابقات قرآن را در برنامه دارد.

صادقی افزود: درست است که برخی از مدیران مؤسسات از ریزش قرآن‌آموز رنج می‌برند اما خوشبختانه مؤسسه قرآنی ثقلین دلیجان به واسطه برگزاری منظم کلاس‌ها و استفاده از اساتید مجرب اُفتی در ریزش قرآن‌آموز نداشته است.

انتهای پیام
captcha