کاهش 80 درصدی سهمیه طرح ملی حفظ قرآن در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3856108
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

کاهش 80 درصدی سهمیه طرح ملی حفظ قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهمیه 5 هزار نفری سال گذشته طرح ملی حفظ قرآن، گفت: این سهمیه 80 درصد کاهش یافته و به 1000 نفر رسیده است.

کاهش 80 درصدی سهمیه طرح ملی حفظ قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 آبان‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: مفاهیم، تفسیر و محافل انس با قرآن کریم و دیگر آموزش‌های قرآنی(قرائت، تجوید و حفظ موضوعی در بقاع متبرکه) و حمایت از مؤسسات قرآنی از برنامه‌های در دست اجرا است.
وی آموزش حفظ جزء 30 طرح بشارت(1423)، تجلیل از حافظان 5 جزء قرآن کریم طی اسفندماه و دوره آموزشی 40 نفر از مربیان قرآنی آموزش و پرورش در بخش بانوان و آقایان را از سایر برنامه‌های پیش رو اعلام کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهمیه 5 هزار نفری سال گذشته طرح ملی حفظ قرآن، تصریح کرد: این سهمیه 80 درصد کاهش یافته و به 1000 نفر رسیده است، ضمن اینکه تاکنون 500 نفر در این طرح شرکت کردند.
نمازی در توضیح کاهش 80 درصدی این طرح، بیان کرد: در واقع تنها کاهش آمار بوده و به نظر بنده رشد 100 درصدی کیفیت طی سال‌جاری قابل تحسین است؛ چراکه این آمار اصلاح و به واقعیت نزدیک شده است.

انتهای پیام
captcha