برگزاری مسابقه ایده‌پردازی برای جذب افراد به آموزه‌های قرآنی
کد خبر: 3855841
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

برگزاری مسابقه ایده‌پردازی برای جذب افراد به آموزه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل مؤسسه تسنیم ذکر بیرجند گفت: مؤسسه قرآنی تسنیم ذکر بیرجند، در راستای گسترش معارف قرآن و عترت، اقدام به برگزاری مسابقه ایده‌پردازی قرآنی کرده است.

برگزاری مسابقه ایده‌پردازی برای جذب افراد به آموزه‌های قرآنیعلیرضا کوچی، مدیرعامل مؤسسه تسنیم ذکر بیرجند، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی تسنیم ذکر بیرجند، در راستای گسترش معارف قرآن و عترت، اقدام به برگزاری مسابقه ایده‌پردازی کرده است.

وی افزود: این مؤسسه از قرآن‌دوستان دعوت می‌کند تا ایده‌های خود را در خصوص توسعه معارف قرآنی و جذب شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان به سوی قرآن به اطلاع مؤسسه برسانند تا این مؤسسه بتواند از ایده‌ها بهره گیرد.

مدیرعامل مؤسسه تسنیم ذکر بیرجند بیان کرد: در صورتی که پیشنهاد ارائه شده کارآمد باشد، طی مراسمی از اشخاص صاحب ایده، تجلیل خواهد شد.

کوچی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق تلگرام، ایتا، گپ، سروش به شماره‌های 09159639481، 09156643484 ارسال کنند، یادآور شد: در صورتی که افراد به اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند پیشنهاد خود را تا پایان آبان‌ماه جاری به صورت مکتوب به کافی‌نت جمکران، جنب مسجد صدیقه طاهره(س) ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha